تشکیل قرارگاه منسجم فرهنگی با هدف ترسیم نقشه راه فرهنگی استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت:در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تشکیل یک قرارگاه منسجم فرهنگی با هدف ترسیم نقشه راه فرهنگی استان از برنامه‌های اصلی استانداری است و همه باید در این راستا مشارکت گسترده داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ 27 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه در دیدار با امام جمعه شهر آشتیان در جریان سفر یک روزه به این شهرستان، افزود: تقویت شورای فرهنگ عمومی هم در دستور کار قرار دارد و امید است با یک جهت‌گیری مناسب و کاربردی بتوانیم گام بلندی در راستای حل مشکلات و معضلات فرهنگی برداریم.
استاندار مرکزی گفت: هویت فرهنگی این استان با مشارکت تمامی ارکان‌ها، نهادهای اجرایی و اجتماعی به خصوص ائمه جمعه و حوزه‌های علمیه استان احیا می‌شود.
وی اظهار داشت: همگرایی و یکپارچگی مطلوبی بین نمایندگان مردم‌ در مجلس شورای اسلامی و نهادهای اجرایی ایجاد شده و تمام تلاش استانداری تقویت هر چه بیشتر این مهم است چرا که تا وحدت و یکپارچگی بین مسئولان فراگیر نشود، مسیر پیشرفت و آبادانی استان نیز همواره نخواهد شد.
امام جمعه‌ شهر آشتیان هم گفت: وحدت و همگرایی بین مسئولان شهرستان ایجاد شده و تمام تلاش مسئولان حل مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی است.
حجت‌الاسلام غلامرضا نیشابوری افزود: سیاست‌های دولت سیزدهم در توجه به مسائل فرهنگی قابل تقدیر است و امید است با برنامه‌ریزی‌های کاربردی اقدامات موثری در این حوزه انجام شود.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی زیرساخت و اعتبار نیاز دارد، بیان کرد: سال گذشته اعتبار مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی به شهرستان آشتیان اختصاص داده نشده در صورتی که فرهنگ زمینه ساز توسعه پایدار است و بدون توجه به آن مسیر آبادانی نیز هموار نمی‌شود.
امام جمعه آشتیان ادامه داد: اصلاح فرهنگ در راس امور قرار دارد و با حمایت از شورای فرهنگ عمومی می‌توان فرهنگ جامعه را نیز تقویت کرد.
بازدید از صنایع شهرستان و دیدار با اقشار مختلف مردم از مهمترین برنامه‌های استاندار مرکزی در سفر یک روزه به آشتیان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار