آماده‌باش شهرداری قم برای نیمه شعبان و نوروز

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: کمیته‌های ده‌گانه شهرداری مانند سنوات گذشته و با آسیب‌شناسی مشکلات، از ماه گذشته به‌صورت مستمر در کنار برگزاری جلسات هماهنگی، در حال برنامه‌ریزی برای باشکوه برگزار شدن جشن‌های نیمه شعبان و تعطیلات نوروز هستند.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ 29 January 2022

به گزارش تابناک قم، عباس ذاکران در گفت‌و گویی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های شهرداری از ماه گذشته برای هرچه باشکوه برگزار شدن جشن‌های نیمه شعبان و تعطیلات نوروز اظهار داشت: کمیته‌های ده‌گانه شهرداری مانند سنوات گذشته و با آسیب‌شناسی مشکلات، از ماه گذشته به‌صورت مستمر در کنار برگزاری جلسات هماهنگی، در حال برنامه‌ریزی هستند.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و زائران است، اضافه کرد: امسال علاوه بر آماده‌سازی ۵ بوستان اصلی شهر برای اسکان زائران و گردشگران نوروزی، سوله‌های ورزشی نیز برای اسکان موقت در صورت شرایط نامساعد جوی در حال آماده‌سازی است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: نقشه‌های کاغذی و الکترونیکی تا ابتدای اسفندماه جاری آماده خواهد شد و تورهای قم گردی نیز در صورت دریافت مجوز از ستاد کرونا تا ۱۵ فروردین‌ماه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم فعال خواهد شد.

به گفته وی، زیباسازی و آماده‌سازی فضای عمومی شهر، افزایش ضریب ایمنی اماکن حساس، تأمین ارزاق و نیازهای عمومی شهروندان، افزایش ظرفیت سرویس‌های بهداشتی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات و غیره نیز توسط شهرداری قم در حال انجام است.

ذاکریان تأمین پارکینگ در اطراف مسجد مقدس جمکران را موردتوجه قرار داد و یادآور شد: اطراف این مکان مقدس با سرعت در حال تبدیل‌شدن به کاربری‌های مسکونی و تجاری است و هیچ پیش‌بینی برای احداث پارکینگ در آن‌ها دیده نمی‌شود که این مسئله در آینده مشکلات کنونی را افزایش خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار