روز قدس تحقق نابودی اسرائیل است

امام جمعه دهدشت از روز قدس به عنوان نماد اتحاد، انسجام ملت اسلامی و شکست هیمنه پوشالی آمریکا نام برد.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ 29 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه دهدشت از روز قدس به عنوان نماد اتحاد، انسجام ملت اسلامی و شکست هیمنه پوشالی آمریکا نام برد و تصریح کرد: روز قدس روز استکبار ستیزی و تحقق نابودی اسرائیل است و این مسئله قطعیست و شبهه‌ای در آن وجود ندارد.

 

حجت الاسلام علی وحدانی‌فر در آخرین فریضه عبادی سیاسی ماه مبارک رمضان دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان را یادآور شد و اظهار کرد: این حسن اجتماع و نگاه ژرف و اندیشمندانه و صریح دانشجویان حتی به رهبری و نهادهای زیرمجموعه و پاسخ‌های با سعه صدر رهبر معظم انقلاب در این سن و سال بی‌نظیر است.

وی نگاه پدرانه رهبر معظم انقلاب در مواجه با منتقدان را مثال‌زدنی عنوان و بیان کرد: در این دیدار دانشجویان با صراحت صحبت کردند و این بر مسئولان فرض است که نسبت به حساسیت‌های دانشجویان دقت نظر کنند و همانند رهبری گوش شنوا داشته باشند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفتمان سازی داخل دانشگاه و مطالبه‌گری را طبیعت دانشگاه و دانشجو عنوان و خاطرنشان کرد: اما این گفتمان‌ها همراه با تدبر و برنامه باشند.

وی با توجه به روز جهانی قدس گفت: هر چه داریم از امام راحل داریم، ایشان به ما جرات ایستادگی، مقابله با استکبار و ایستادگی بر مبانی مهم اسلام را یاد داد.

امام جمعه دهدشت مسئله قدس را محدود به مرز جغرافیایی ندانست و اظهار کرد: قدس مسئله جهان اسلام و آزادی‌خواهان جهان است. افق‌های آینده محور مقاومت روشن است و رژیم جعلی صهیونیست باید برود.

وحدانی‌فر، راهبردهای بازدارندگی در دفاع از گنبد آهنین، اقتصاد آشفته و شکست برنامه‌های رژیم صهیونیستی و اعتراض یهودیان را نشان از اضمحلال رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

وی از روز قدس به عنوان نماد اتحاد، انسجام ملت اسلامی و شکست هیمنه پوشالی آمریکا نام برد و تصریح کرد: روز قدس روز استکبار ستیزی و تحقق نابودی اسرائیل است و این مسئله قطعیست و شبهه‌ای در آن وجود ندارد.

امام جمعه دهدشت با توجه به دست درازی عده به سمت محور مقاومت گفت: دستی که به سوی جبهه مقاومت دراز شود از بازو قطع خواهد شد و اگر اشتباهی از شما سر بزند سخن فرمایش مقام معظم رهبری که تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد، این را عملی خواهیم کرد.

وی افزود: به یقین بدانید فرزندان روح‌الله و انصار سید علی خامنه‌ای آن فرمایش ۲۵ ساله را نمیگذارد به ۲۵ سال برسد و زودتر از زمان موعود تحقق خواهند بخشید.

وحدانی‌فر روز کارگر را یادآور شد و بیان اینکه استقلال کشور وابسته به کارگر است بیان کرد: همه مسئولان نسبت به مسئله اشتغال توجه لازم را داشته باشند، کارگران جزو وفادارترین جوامع به نظام و انقلاب هستند.

وی ضمن تبریک هفته معلم خواستار نهادینه شدن حقوق معلمان در جامعه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار