نصب کارت هویتی تاکسیرانان کرجی

کد خبر: ۱۰۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 04 October 2015


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج و حومه از نصب کارت هویتی تاکسیرانان کرجی بر روی تاکسی‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، پرویز اسکندری بعد از ظهر امروز در مراسم رونمایی و نصب این کارت‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اقدام می‌تواند در شناسایی تاکسیداران بسیار مثبت باشد.

وی کارت هویتی تاکسیرانان را شامل مشخصات و اطلاعات کامل تاکسیرانان کرجی دانست و افزود: این کارت‌ها بر روی تاکسی‌ها نصب شده است.

این مسئول تأکید کرد: صدور این کارت‌ها با دستور دادستان و وزیر کشور اجرایی شده است که با هدف شناخت کامل تاکسیرانان توسط شهروندان می‌باشد

اسکندری اعلام کرد: نظارت بر تاکسی‌ها در سطح شهر به صورت دقیق و مستمر ادامه دارد و می‌تواند زمینه‌های ارتقای رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: در صورت تخلفات احتمالی از سوی رانندگان تاکسی شهروندان می‌توانند مشخصات راننده تاکسی را از سوی کارت‌های نصب شده بر روی تاکسی برداشته و مراتب را به سازمان تاکسیرانی اطلاع دهند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرج یادآور شد: گشت‌های سازمان نیز همچنان در سطح شهر به وظیفه خود عمل کرده و بر اقدامات تاکسیرانان نظارت می‌کنند.

*نصب سیستم الکترونیکی کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های کرج

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج در بخش دیگری از سخنان خود به نصب سیستم الکترونیکی کارت‌خوان بر روی تاکسی‌ها اشاره و بیان کرد: هدف از انجام این اقدام رفع مشکل پول خرد بین مسافر و راننده همچنین پرداخت کرایه به صورت الکترونیکی است.

اسکندری خاطرنشان کرد: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده این سیستم در ابتدا بر تاکسی‌هایی که در خطوط مرکزی شهر و محدوده‌های پرتردد فعالیت می‌کنند نصب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار