کشف 300 دستگاه تلفن همراه سرقتی در اصفهان

باند ۶ نفره سارقان تلفن همراه در اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳ 13 August 2022

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: کارآگاهان ۳ پایگاه شرق، غرب و جنوب پلیس آگاهی استان با اشراف کامل بر تحرکات تعدادی مجرم در ۳ عملیات جداگانه و ضربتی ۳ باند سارق و مالخر تلفن همراه، باند سارقان جیب بُر و کیف زن و باند سارقان خودرو را شناسایی و دستگیر کردند.
سردار محمدرضا هاشمی فر با بیان اینکه در این ۳ عملیات ۱۲ متهم دستگیر شدند افزود: از باند نخست که متهمان آن‌ ۶ نفر بودند ۳۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.
وی افزود: از باند دوم که ۳ زن بودند و در اتوبوس‌های بی آرتی و محدوده گلستان شهدای اصفهان اقدام به جیب بُری و کیف زنی می‌کردند نیز ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.
سردار هاشمی فر افزود: باند سوم نیز ۳ مرد بودند که در زمینه سرقت خودرو‌های سواری فعالیت می‌کردند و از این باند نیز ۷ دستگاه خودروی سرقتی کشف شده که ارزش آن‌ براساس ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی سهل انگاری مال باختگان در حفظ و نگهداری اموال خود را یکی از دلایل موفقیت سارقان در ارتکاب عمل مجرمانه عنوان کرد و به مردم توصیه کرد تا هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه حین تردد و حرکت در مسیر خیابان‌ها مراقب اطراف خود باشند و به جای در دست گرفتن گوشی خود حتی المقدور از هندزفری استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار