آغاز مسابقات قرآنی در ساوجبلاغ

کد خبر: ۱۰۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 06 October 2015
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ از آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی بین سه هزار شرکت کننده با هدف شناسایی نخبگان قرآنی ، تربیت تخصصی افراد علاقه مند به امور قرآنی و حضور فعالان قرآنی در مسابقات استانی و کشوری در این منطقه خبر داد.

حجت الاسلام محسن سراغی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مرحله شهرستانی سه هزار نفر از فعالان و علاقه مندان به امور قرآنی بالای 18 سال شرکت کرده اند که به مدت سه روز با یکدیگر رقابت می کنند.

وی اظهار کرد: از ساعت 13 امروز مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی ویژه خواهران و برادران ساوجبلاغ در مجتمع آموزشی استثنایی مهر آغاز شده و تا عصر روز چهارشنبه ادامه دارد و این مسابقه ها در حفظ پنج جزء به بالا برگزار می شود.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه در زمینه حفظ ، قرائت ، تفسیر ، ترتیل به صورت شفاهی و کتبی با حضور و داوری قاریان قرآن ، کارشناسان و مربیان علوم قرانی به رقابت می پردازند.

سراغی ادامه داد: نفرات اول تا سوم هر رشته پس از ارزیابی داوران و کسب امتیاز بالا به مسابقات استانی راه پیدا می کنند.

وی تاکید کرد آموزش قرآن کریم در بین نونهالان ، نوجوانان و جوانان یکی از برنامه های محوری این اداره در سالجاری است زیرا جامعه ما نیاز به ترویج و گسترش علوم و آموزه های قرآنی دارد.

شهرستان ساوجبلاغ با 270 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری غرب کرج قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار