آل سعود تقاص جنایت‌های خود را پس می‌دهد

فرماندار اردبیل گفت: عربستان در ماجرای اخیر کشتار بی‌رحمانه حجاج تقاص پس خواهد داد و امت اسلامی انتقام این جنایت بی‌رحمانه را از حکام این رژیم پس خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 07 October 2015

جواد زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: قطعا این انتقام و تقاص تا روز قیامت نمی‌ماند و خداوند متعال، تقاص درگذشتگان حادثه منا را از آل سعود می‌گیرد.

وی افزود: ما صبر زیادی نداریم و اگر امت اسلامی اراده کند آل سعود از بین خواهد رفت.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل یادآور شد: ما همچنان داغدار حجاج درگذشته منا هستیم به طوری که از این استان 12 زائر حرم امن الهی جان خود را از دست داده‌اند که هنوز اجساد سه نفر از این درگذشتگان پیدا نشده است.

زنجانی بیان کرد: رژیم آل سعود امسال عید قربان را برای ما به عزا تبدیل کرد، در این حادثه یک بی‌رحمی تمام عیار را از حکام این رژیم شاهد بودیم که در تاریخ حاکمیت آل سعود به ثبت می‌رسد.

این مسئول از امت اسلامی خواست تا با وحدت و همگرایی زمینه انتقام‌گیری از این ماجرا را با قدرت و صلابت واقعی فراهم کرده و اجازه ندهند دیگر چنین حوادث تلخی رخ دهد، چراکه به فرموده مقام معظم رهبری حکام آل سعود در برابر این جنایت باید از امت اسلامی عذرخواهی کرده و در مجامع بین‌المللی پاسخگو باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار