نصب علائم راهنمایی و رانندگی شهری دربیله‌سوار

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: با همکاری و هماهنگی پلیس راهور علائم راهنمایی و رانندگی شهری در بیله‌سوار نصب می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 07 October 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، آرام حلیم صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با توجه به اتمام مهلت سواری‌های پلاک شخصی طرح ساماندهی مسافران آذری در ابتدای مهرماه، اعضای شورا به منظور تکمیل طرح تبدیل پلاک شخصی به عمومی یک ماه به مهلت تعیین شده اضافه کردند.

وی تصریح کرد: برای خودروهای برون شهری طرح ساماندهی مسافران آذری نیز مبلغ 50 هزار ریال به عنوان حق پارکینگ و ورودی و برای خودروهای درون شهری هم مبلغ 30 هزار ریال تعیین شده و دریافت خواهد شد و نیز برای شناساندن گمرک و پایانه مرزی مقرر شد یک تابلو با مضمون گمرک و پایانه مرزی بیله سوار با تعیین کیلومتر در حوالی 5 کیلومتری جاده اصلی پارس‌آباد به بیله سوار نصب شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: با توجه به مجوز 23 شهریور شورای هماهنگی ترافیک استان مبنی بر ایجاد سرعت‌گیر در روستاهای که در محور جاده اصلی قرار دارند، مقرر شد اداره راه و شهرسازی با همکاری پلیس را ه اقدامات لازم را انجام دهد و نیز با همکاری پلیس راه سرعت‌گیر در جاده داخل روستای قیز قلعه‌سی به طرف مجیدلو توسط راه و شهرسازی اجرایی می‌شود.

حلیم اقدام مطالعاتی برای ایجاد پمپ گازوئیل در خارج از شهر به منظور جلوگیری از ورود کامیون‌ها به داخل شهر، ایجاد سرعت‌گیر در خیابان کشاورز بیله‌سوار، رنگ آمیزی سرعت‌گیرهای داخل روستاها توسط دهیاران، کنترل فعالیت‌های تاکسی‌ها به ویژه در ساعات نماز جمعه شهرستان، خط کشی جاده اصلی سه راه گوگ تپه به طرف روستای عزیزکندی توسط راه و شهرسازی، ترمیم چاله جاده اصلی روستای گوگ تپه و نصب علائم مورد نیاز شهری توسط راهور را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد.

وی با اشاره به نارضایتی و اعتراض در مورد استقرار ایستگاه مسافری در میدان علی ولی‌الله بیله سوار گفت: این ایستگاه به میدان مرزداران انتقال و زیرساخت‌های آن اعم از فعالیت سرویس بهداشتی و برخی امکانات دیگر توسط شهرداری بیله‌سوار تامین می‌شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: پیش بینی می‌شود لاین رفت کمربندی تا دو ماه آینده به پایان برسد و با برنامه ریزی‌های تعیین شده و تعیین وظایف مراحل روشنایی کمربندی در حال رسیدگی و فعالیت است.

حلیم با اشاره به کد ارتفاعی خیابان 30 متری مشرف به مسکن مهر 304 واحدی بیله‌سوار افزود: با رعایت شیب طبیعی زمین و احداث سپتیک در انتهای جدول، این طرح نیز اجرایی و عملیاتی شود.

وی با اشاره به فاجعه منا و جان باختن تعداد زیادی از مسلمانان در این حادثه، آن را حاکی از بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی رژیم آل سعود در اداره حرمین دانست و اظهار کرد: حوادث اخیر در عربستان و به ویژه فاجعه غم بار منا نشان از هم گسستگی حکومت آل سعود داشته و بدون شک باید مدیریت حج از دست سعودی‌ها که از طرفداران اسلام آمریکایی هستند و همواره نوکر بی چون و چرای استکبار بوده‌اند خارج شده و به جهان اسلام واگذار شود.

فرماندار بیله سوار بیان کرد: حکومت آل سعود همواره در راستای اهداف استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا قدم برداشته و تمام تلاش خود را برای نابودی مردم یمن، سرکوب قیام انقلابی مردم بحرین، تغییر حکومت سوریه، تجزیه عراق و تجهیز گروه های تروریستی داعش، تکفیری‌ها و طالبان به کار گرفته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار