با گذشت بیش از 15 سال از تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران ، این بانک از استقبال چشمگیری در میان اقشار مختلف جامعه برخوردار است که نشان دهنده میزان مقبولیت و محبوبیت در میان احاد جامعه می باشد. در حوزه خدمات بانکی ، بانک قرض الحسنه مهر ایران تمامی خدمات حوزه های الکترونیک و سایر خدمات قابل ارائه در سایر بانک ها را در چارچوب قوانین بانک مرکری و با چاشنی خلاقیت و نوآوری ارئه می دهد به طوریکه غالب خدمات بانکی برای اولین مرتبه توسط این بانک به صورت الکترونیکی ارائه میشود.
همچنین در این بانک، نه سودی به مشتریان پرداخت میوشد و نه سودی از آنها دریافت میشود همه ی وام های پرداختی از طرف این بانک با کارمزد حداکثر 4درصد به مشتریان اعطا میشود
مهم ترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن سازمان می باشد لذا حمایت مادی و معنوی از کارمند می تواند تاثیر بسزایی در شکوفایی تعلق خاطر کارکنان به سازمان ایجاد نماید. که حمایت سازمان با پرداخت تسهیلات با کارمزد حداکثر 4 درصد می تواند باعث رضایت کارکنان آن مجموعه شود که استفاده از محصول اعتبار در حساب جاری بانک قرض الحسنه مهر ایران، می تواند ابزار مناسبی برای سازمان ها جهت حمایت از کارکنان باشد.
شروع همکاری یا افزایش تعامل با بانک می تواند مزیت هایی در حوزه منابع انسانی برای سازمان ایجاد نماید. علاوه بر مزیت های ذکر شده نظیر پرداخت وام قرض الحسنه جهت رفع نیاز های ضروری با استفاده از وام کالا کارت پرسنل سازمان های میتوانند لوازم خانگی، نیاز های درمانی، دندانپزشکی و ضروری... را مرتفع نمایند و با مشارکت سازمان در طرح های عام المنفعه نظیر همیاران مهر سازمانها می توانند در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود گام بردارند.
همچنین در طرح مهریار سازمان و شرکت های دولتی و خصوصی با پرداخت حقوق کارکنانشان از طریق این بانک، میتوانند از مزایای این طرح به صورت ماهیانه بعد از پرداخت حقوق بهره مند شوند
هم اکنون بیش از 30 درصد جمعیت استان از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران بهره میبرند این افتخاری برای ماست که هیچگاه قادر به شکرگذاری آن نخواهیم بود و بنا داریم به شکرانه ی محبت مردم تمامی هم استانی هایمان از این وام ها بهره ببرند حتی مناطقی که شعبه نداریم میتوانند با استفاده از خدمات الکترونیک بانک بدون مراجعه حضوری افتتاح حساب نمایند و درخواست وام های خود در موبایل بانک ثبت نمایند.
ردیف |
عنوان |
تعداد |
مبلغ (میلیارد ریال) |
1 |
کل تسهیلات قرض الحسنه |
45.241 |
18.263 |
2 |
قرض الحسنه ازدواج |
1.859 |
2.681 |
3 |
قرض الحسنه بهزیستی |
50 |
37 |
4 |
قرض الحسنه کمیته امداد |
541 |
273 |
5 |
قرض الحسنه فرزند آوری |
567 |
238 |
6 |
قرض الحسنه کالا کارت |
3.059 |
734 |
7 |
قرض الحسنه بيمار معسر خاص |
112 |
20 |
8 |
قرض الحسنه استغال استانداری |
44 |
35 |
همیشه سعی داشتیم خدماتمان را منطبق با فناوری روز دنیا و کشورمان ارائه دهیم که بخشی از دستاوردهای بین المللی مان گواه این نگرش و بیشن میباشد به عنوان نمونه اولین بانکی بودیم که کاغذ را حذف و تمام قرارداده ها و احراز هویت مشتریان را به صورت الکترونیکی انجام دادیم که تمامی این موارد از طریق سامانه میعاد هم اکنون در حال اجرا میباشد.
در آخرین اقدامی که برای تسهیل در امور مشتریان انجام دادیم راه اندازی شعبه پیشخوان مجازی است در این خدمت تمامی خدمات افتتاح حساب و تسهیلات به صورت برخط و بدون مراجعه حضوری مشتری به شعبه صورت میپذیرد لذا استدعا داریم از تمامی مشتریان عزیز که درخواستهای خود را از طریق پیشخوان مجازی ارائه دهند بلکه بتوانیم خطاها و نواقصات احتمالی را کنترل و مرتفع نمائیم.
وقتی موفقیت ها و برکات قرض الحسنه را میبینیم بیش از پیش به مسیری که در آن گام نهادیم مطمئن میشویم که یقینا این از وعده های الهی ست و به جا آوردن شکر آن برای ما دشوار ست و میتوانیم فقط تلاش کنیم تا همه ی مردم سرزمینمان از این نعمت قرض الحسنه، بهره مند شوند و از همین جا از تمامی مدیران ، خیرین و نیکوکاران هم استانی در جای جای استان و وطن عزیزمان دعوت میکنیم با افتتاح حساب نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران ما را در این مسیر یاری نمایند بلکه همه در اجر دنیوی و اخروی این نعمت سهیم باشیم.
در پایان عرایضم به رسم ادب و قدرشناسی جا دارد از تمامی مدیران این بانک در سنوات گذشته در استان و همکاران تلاشگرم که به معنای واقعی خواستن را معنی کردند تقدیر و تشکر کنم و برای همه ی این عزیزان، بهترین ها را آرزو کنم