رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

استعمار نو به جنگ باورهای اخلاقی در بین ملت ها آمده است

عظیم دشتی اظهار داشت: مهمترین و تاثیرگذارترین وسیله برای مقابله با شیوه های جدید استعمار نو مسلح شدن به سلاح اخلاق و باورهای دینی است ملتی که برای دستیابی به جنبه های اخلاقی وباروری باورهای دینی واعتقادی خود تلاش نکند بازنده این نبرد خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 10 October 2015


رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: جنگ فرهنگی یکی از از برنامه دراز مدت استکبار جهانی برای مقابله با ا نقلاب اسلامی است.

به گزارش تابناک اردبیل، عظیم دشتی صبح امروز در نشست با مسئولان انجمن‌های ادبی و هنری بسیج هنرمندان استان اردبیل با عرض تعزیت و تهنیت به مناسبت شهادت سردار شجاع اسلام حسین همدانی به دست گروه های تکفیری گفت: او سردار مخلص و متواضعی بود که از بدو شکل گیری سپاه در حراست دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرد و به عنوان یک سرباز دلسوز و فداکار همواره در خدمت مردم شریف ایران و جهان اسلام بود.

وی افزود: سردار حسین همدانی با کشته شدن به دست شنیع ترین انسان های عصر حاضر، درخت تنومند مقاومت اسلامی را آبیاری نموده و نیروهای مقاومت را برای ادامه مبارزه تا رسیدن به پیروزی نهایی مصمم تر کرد.

دشتی در ادامه با گرامیداشت روز خانواده و دقت در پرورش اولاد سالم و پاک گفت: استعمار نو با سلاح رواج فساد و بی بندوباری و اعتیادهای گوناگون، به جنگ باورهای اخلاقی در بین ملت ها آمده است.

وی افزود: مهمترین و تاثیرگذارترین وسیله برای مقابله با شیوه های جدید استعمار نو مسلح شدن به سلاح اخلاق و باورهای دینی است  ملتی که برای دستیابی به جنبه های اخلاقی  وباروری باورهای دینی واعتقادی خود تلاش نکند بازنده این نبرد خواهد بود.

دشتی با اشاره به خوی درندگی و سلطه جویانه استکبار جهانی گفت: ساده انگاری است که اگر خیال کنیم استکبار و در رأس آنها آمریکای جهان خوار چهره عوض کرده و به دنبال خیر خواهی برای ملت های جهان است زیرا در نظام استکباری، رابطه انسان ها با جهان رابطه ی کاملاً یک سویه، بهره ورانه و استثمارگرایانه است و هیچ گونه معیار و ضابطه و مقررات در آن رابطه دخیل نیست.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تصریح کرد: استکبار برا ی رسیدن به اهداف خود از هر وسیله ای ممکن استفاده می کند و دراین میان ابزارهای هنری از قبیل سینما، تئاتر، نقاشی، مطبوعات، ماهواره و شبکه اجتماعی به عنوان ابزار های اساسی جنگ فرهنگی نقش اساسی در تاثیر گذاری افکارعمومی و ساختن فکر مردم و توده ها ایفا می کند.

دشتی افزود: جنگ فرهنگی به عنوان یکی از برنامه های دراز مدت مقابله استکبار با انقلاب اسلامی است و این جنگ یک جنگ بنیادی و ریشه ای است و در دراز مدت اثرات آن قابل رویت است.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور بسیج در فعالیت‌های فرهنگی و هنری رفع کننده بسیاری از کمبود‌ها در این حوزه افزود: ورود بسیج به عرصه فرهنگ و هنرعنوان یک تشکل مردم نهاد ارزشی می‌تواند مایه ی خیر و برکت در این عرصه باشد.

دشتی از بسیج به عنوان یک تشکل مردمی یاد کرد و گفت: در این تشکل پاک‌ترین، فداکار‌ترین، شجاع‌ترین و با بصیر‌ترین انسان‌ها برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی دور هم جمع شده‌اند و آماده فداکاری در تمام زمینه‌ها هستند.

این مسئول یادآور شد: بسیجیان همان کسانی هستند که در میادین رزم برای مقابله با متجاوزان داوطلبانه حضور پیدا کرده‌اند و با خلق حماسه‌هایی بی‌نظیر در تعیین سرنوشت جنگ سهیم شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل بیان داشت:‌ در دوران سازندگی دست دولت را در امر سازندگی خرابی‌های حاصل از جنگ تحمیلی گرفتند و امروز نیز هر وقت به نمایش اقتدار و وحدت ملی نیاز است در صحنه هستند.

دشتی افزود: ایران اسلامی کشوری است با منابع طبیعی فراوان و ارزشمند که حرف‌های زیادی در این زمینه برای گفتن دارد که قطعاً این توانمندی‌ها کشورمان را تبدیل به قدرت بلامنازع در منطقه می‌کند که قدرت‌های استکباری و سلطه‌جو را با چالشی جدی مواجه کرده است.

در پایان این جلسه از مدیران انجمن های نمایش، آواها ونواها، شعر، عکس، انیمیشن به عنوان انجمن ها موفق سازمان بسیج هنرمندان استان در انجام ماموریت های محوله با اعطای لوح سپاس و پاداش تجلیل به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار