آغاز عملیات اجرایی قطعه ۲ محور سه‌راهی محمدیار - بناب

عملیات اجرایی ۷.۵ کیلومتر از قطعه ۲، محور سه‌راهی محمدیار- بناب با حضور مديرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، نماینده مردم نقده اشنویه، محمدیار و نالوس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نقده و جمعی از مسوولان شهرستانی آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶ 15 February 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این مراسم گفت: برای اجرای این طرح یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حمزه‌لو ادامه داد: اجرا و بهره‌برداری از این طرح موجب کاهش ترافیک‌جاده‌ای می‌شود و طبق قرارداد اجرای طرح طی یک سال انجام می‌شود.

وی افزود: کاهش ۳۰ کیلومتری مسیر محمدیار- بناب، کاهش آلایندگی زیست محیطی، حفظ تالاب‌های منطقه کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی از اهم مزیت‌های بهره‌برداری از محور سه‌راهی محمدیار- بناب است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: راه محور توسعه و یکی از عوامل توسعه استان به شمار می‌رود و توسعه فعالیت کارگاه‌های راهسازی زمینه توسعه استان را فراهم می‌کند.

حمزه‌لو اظهار داشت: وجود پایانه‌های مرزی در آذربایجان‌غربی فرصتی برای توسعه راه‌های استان است و باید از این ظرفیت نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.

وی افزود: در حال حاضر ۳۶ کارگاه‌ راهسازی در راستای توسعه راه‌های ارتباطی در سطح محورهای استان در حال فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار