رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

شناسنامه‌دار شدن 12 کانون قرآنی کنگان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان از شناسنامه‌دار شدن 12 موسسه و کانون قرآنی کنگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ 11 October 2015

تابناک بوشهر: محمد مختارزاده بعد از ظهر امروز در نشست فعالان فرهنگی و هنری کنگان اظهار داشت: کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی و هنری مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه افزود: بهره‌گیری صحیح از علوم قرآنی می‌تواند راهگشای راهکارهای روشنی در جامعه اسلامی باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان ضمن بیان عملکرد موسسات قرآنی شهرستان کنگان که زیر مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند خاطرنشان کرد: مدیران موسسات قرآنی با کمترین امکانات و اعتبارات، بهترین و بیشترین فعالیت‌های قرآنی را مدنظر قرار داده و توانسته‌اند با استفاده از عوامل جاذبه نسبت به حضور نونهالان و نوجوانان در این زمینه اقدام شایسته انجام دهند.

مختارزاده از شناسنامه‌دار شدن 12 موسسه و کانون قرآنی کنگان خبر داد و گفت: با تلاش انجام شده در شهرستان کنگان بیش از 12 موسسه قرآنی و کانون‌های مساجد فعالیت رسمی دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان ضمن بیان توجه خانواده‌ها به مسائل آموزشی در ارتباط با موضوعات فرهنگی و اجتماعی ابراز داشت: فرهنگ سازی در این زمینه باید از خانواده‌ها شروع و از طرف آموزش و پرورش، دانشگاه و صدا و سیما ادامه یابد.

مختارزاده گفت: حمایت از فعالان فرهنگی و هنری شهرستان کنگان در عرصه‌های مختلف هنری مورد توجه و تاکید مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار