استقرار توده هوای سرد و بارش زا در گیلان تا اوایل هفته

کد خبر: ۱۱۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۱ 14 October 2015
رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از استقرار توده هوای سرد و بارش زا در استان تا اوایل هفته آینده خبر داد.

مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های پیش یابی بیانگر فعالیت توده هوای سرد و بارش زا و گذر تدریجی امواج غالبا ناپایدار در تراز میانی جو بر روی دریای خزر تا اوایل هفته آینده است.
وی ادامه داد: بر این اساس؛ انتظار می رود شرایط برای ادامه بارش ها به صورت متناوب و وزش باد (گاهی شدید) ، کاهش نسبی دما و در بعضی مناطق رعد و برق مهیا باشد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارندگی، کاهش نسبی دما، در بعضی نقاط رعد و برق ، ارتفاعات جنوب و جنوب شرق استان کمی ابری تا نیمه ابری ، گاهی وزش باد عنوان و برای فردا (چهارشنبه) آسمان را نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارندگی، کاهش نسبی دما و گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را مربوط به منجیل و رودبار با 29 درجه سلسیوس و کمینه دمای گیلان را مربوط به دیلمان و ارتفاعات جنوب شرقی استان با 9 درجه سلسیوس عنوان کرد.
وی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب 24 و 19 درجه سلسیوس ثبت شده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان کمینه دمای فردا (چهارشنبه) در استان را نیز با هشت درجه مربوط به دیلمان و ارتفاعات جنوب شرقی استان پیش بینی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار