در هفته‌های آینده تهاجمی‌تر بازی می‌کنیم

مدیر فنی باشگاه بعثت کرمانشاه با دعوت از تماشاگران برای تماشای مسابقات این تیم، نوید این را داد که در بازی های آینده تیم بعثت کرمانشاه تهاجمی تر نیز خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 19 October 2015
مدیر فنی باشگاه بعثت کرمانشاه با دعوت از تماشاگران برای تماشای مسابقات این تیم، نوید این را داد که در بازی های آینده تیم بعثت کرمانشاه تهاجمی تر نیز خواهد شد.

یوسف زارعی در جمع خبرنگاران در خصوص بازی مقابل ملی پوشان تبریز اظهارکرد: با توجه به شناخت و آنالیزی که از تیم ملی پوشان تبریز داشتیم موفق شدیم این تیم را با نتیجه 2بر صفر شکست دهیم، اما معتقدم می توانستیم با تعداد گل بیشتری نیز این تیم را شکست دهیم.

 مدیر فنی باشگاه بعثت کرمانشاه افزود: بازیکنان ما از موقعیت هایی که با تلاش فراوان نصیبشان می شود بهره کافی را نمی برند و با اشتباهات فردی این موقعیت ها از دست می رود که با تمرین هایی که در طول هفته انجام می دهیم روی این مسئله کار خواهیم کرد.

 زارعی ضمن تشکر از مسئولین و تماشاگران ادامه داد: از اینکه مسئولین به ورزشگاه آمدند بسیار خوشحالم و به عنوان مدیر فنی باشگاه بعثت از آنها تشکر می‌کنم.

 وی همچنین نقش هواداران را در این پیروزی پر رنگ خواند و افزود: از تماشاگرانی که از دقیقه یک تا 90 تیم بومی خود را تشویق کردند تقدیر می کنم. هواداران ما باید این را در نظر داشته باشند که ما در 2 بازی 4 گل زده ایم، اما طبق برنامه قصد داریم در آینده بازی های تهاجمی تری نیز به نمایش بگذاریم.

 مدیر فنی باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: امیدوارم با نمایش بازی های تهاجمی مردم کرمانشاه نیز از ظرفیت ورزشگاه 15هزارنفری به خوبی استفاده کنند و از تنها نماینده کرمانشاه در لیگ های کشوری به خوبی و مانند همیشه حمایت کنند.

 به گزارش ایسنا، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در ادامه رقابتهای لیگ دسته 2 فوتبال کشور روز چهارشنبه هفته جاری، 29 مهر ماه راس ساعت 15:30 در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف اکسین البرز می رود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار