طی 2 سال آینده ،هفته‌ای یک پروژه بهداشتی در تبریز به بهره‌برداری می‌رسد

محمدحسین صومی صبح امروز در نشست معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی تبریز با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گسترش خدمات درمانی و بهداشتی در کل کشور را شایسته تقدیر دانست.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 19 October 2015
وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: اقدامات خوبی صورت گرفته است و اعتماد عمومی به خدمات درمانی وجود دارد.

صومی اضافه کرد: در حال حاضر مردم با رضایتمندی خاص و دعاگویی از خدمات درمانی استفاده می‌کنند که این امر علاوه بر تبعات بهداشتی و درمانی موجب می‌شود تا باقیات الصالحاتی برای پزشکان و مسئولان خدمات درمانی در کشور و استان ایجاد شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز یادآور شد: امروز اگر به مردم وعده‌ای در مورد ارائه خدمات پزشکی و درمانی داده می‌شود مردم با اعتماد به استقبال این وعده‌ها می‌روند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه‌های طرح تحول سلامت در نقاط مختلف جریان دارد، افزود: با پیشرفت‌های زیرساختی که صورت گرفته است می‌توانیم تا دو سال آینده هر هفته پروژه‌های بزرگ پزشکی و درمانی را انجام دهیم.

صومی با اشاره به برگزاری اجلاس معاونان بهداشت در تبریز اضافه کرد: این اجلاس از 25 تا 27 مهرماه در هتل پارس تبریز و مرکز کشوری مدیریت سلامت برگزار شد و میزبان معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی در تبریز بودیم و نشست‌های مختلفی برگزار شد.

وی با اشاره به همکاری مسئولان ارشد عمرانی در زمینه تامین زیرساخت‌های درمانی گفت: در دو سال اخیر معاون عمرانی استاندار بیشترین همکاری را در تامین زیرساخت‌ها داشته‌ و گاه بیشتر از ما دلسوزی کرده‌ است.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار