سردار مفخمي با بيان اينکه امروز 5 شبکه ملي کشور به صورت گسترده به موضوع عفاف و حجاب و طرح نور پليس پرداخته ،گفت که اين در حالي است که تنها يک شبکه معاند و آن هم شبکه اينترنشنال به تنهايي 3 برابر اين شبکه ها بر عليه طرح نور فراجا فعاليت داشته است.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ 02 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 13/02/1403 تقدیم حضور می گردد.


-----------------------------------------------------------------------------------------


محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي مازندران 

رئيس پليس راه استان مازندران از اعمال محدوديت هاي ترافيکي از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 12 ارديبهشت ماه تا ساعت 6 صبح روز يکشنبه 16 ارديبهشت ماه 1403 در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "يدالله جهان تاب" ضمن تسليت شهادت امام جعفر صادق (ع) در تشريح اين خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدوديت هاي ترافيکي از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 12 ارديبهشت ماه تا ساعت 6 صبح روز يکشنبه 16 ارديبهشت ماه 1403 در محورهاي مواصلاتي استان به اجرا در خواهد آمد.

رئيس پليس راه استان مازندران، افزود: به همين منظور تردد انواع موتورسيکلت به غير از موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 12 ارديبهشت ماه  تا ساعت 6 صبح روز يکشنبه 16 ارديبهشت ماه 1403 در تمامي محورهاي مواصلاتي استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تريلر، کاميون و کاميونت در محور کرج- چالوس ، اظهار داشت: با توجه به اعمال محدوديت قطعي تردد در روز پنج شنبه 13 ارديبهشت ماه 1403 اين محور از ساعت 8 و 30 دقيقه صبح  از مرزن آباد به سمت تهران به صورت کامل مسدود خواهد شد، از ساعت 10 و 30 دقيقه صبح از ابتداي پل زنگوله (انتهاي دهانه شمالي تونل البرز به سمت چالوس) به صورت يکطرفه شده و از ساعت 23 محدوديت يک طرفه اتمام يافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسير دوطرفه مي شود .

رئيس پليس راه مازندران، تصريح کرد: در صورت پرحجم بودن ترافيک در روزهاي چهارشنبه و جمعه 12 و 14 ارديبهشت ماه ممنوعيت تردد از ساعت 10 صبح از مرزن آباد به سمت تهران به صورت کامل مسدود شده و تز ساعت 12 ظهر از ابتداي پل زنگوله ( انتهاي دهانه شمالي تونل البرز به سمت چالوس يک طرفه شده و از ساعت 24 محدوديت يک طرفه اتمام يافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسير دوطرفه مي شود .

وي با اشاره به اعمال محدوديت هاي ترافيکي روز شنبه 15 ارديبهشت ماه 1403 در اين محور افزود: به همين منظور اين محور از ساعت 8 و 30 دقيقه صبح از ابتداي آزاد راه تهران- شمال اعمال محدوديت تردد به مقصد چالوس انجام خواهد شد، از ساعت 9 و 30 دقيقه صبح از ابتداي پل زنگوله (انتهاي دهانه شمالي تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعيت تردد اعمال مي شود ، از ساعت 11 و 30 دقيقه از مرزن آباد به سمت تهران (مسير شمال به جنوب) يک طرفه شده و  از ساعت 24 طرح اتمام يافته و مسير از  پل زنگوله تا مرزن آباد دو طرفه خواهد شد، ضمن اين که در طي اين مدت، تردد از مسير قديم کرج- چالوس تا محدوده تونل کندوان براي ساکنان و افراد محلي آزاد بوده ولي تردد خودروهايي که قصد عزيمت به چالوس در روزهاي اعمال محدوديت جنوب به شمال را دارند از ساعت 7 صبح از ميدان اميرکبير به سمت چالوس ممنوع مي باشد.

سرهنگ جهان تاب همچنين اظهار داشت: در صورت پرحجم بودن تردد در روز يکشنبه 16 ارديبشهت 1403 تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 11 از  ابتداي آزادراه تهران شمال اعمال محدوديت تردد به مقصد چالوس انجام خواهد شد، لز ساعت 12 ظهر از ابتداي پل زنگوله (انتهاي دهانه شمالي تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعيت تردد اعمال مي شود، از ساعت 2 بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران ، از شتال به جنون مسير يک طرفه شده و از ساعت 24  همان روزها طرح اتمام يافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسير دوطرفه خواهد شد ، ضمن اين که در طي اين مدت، تردد از مسير قديم کرج- چالوس تا محدوده تونل کندوان براي ساکنان و افراد محلي آزاد بوده ولي تردد خودروهايي که قصد عزيمت به چالوس در روزهاي اعمال محدوديت جنوب به شمال را دارند از ساعت 8  صبح از ميدان اميرکبير به سمت چالوس ممنوع مي باشد.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به محدوديت هاي ترافيکي و ممنوع بودن تردد کليه تريلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کاميون و کاميونت به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از روز چهارشنبه 12 ارديبهشت ماه تا ساعت 2 بامداد  روز يکشنبه 16 ارديبهشت ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع مي باشد .

وي، افزود: در صورت افزايش حجم ترافيک و صلاحديد ماموران پليس راه محدوديت يک طرفه مقطعي تردد ارز روز چهارشنبه 12 ارديبهشت ماه  به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پليس راه لاريجان و بالعکس انجام خواهد شد .

وي در خاتمه  از رانندگاني که قصد تردد در محورهاي مواصلاتي استان مازندران را دارند، خواست: ضمن مديريت سفر خود، با رعايت کامل مقررات راهنمايي و رانندگي، در صورت نياز به کسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي 21824420 و 21824434 پليس راه استان با پيش شماره 011 تماس بگيرند .

---------------------------------------

حمايت از طرح نور يک تکليف است 

رئيس سازمان عقيدتي سياسي فرماندهي کل انتظامي کشور با اشاره به اين که دوام و بقاء انقلاب اسلامي برگرفته تفکر امام صادق (ع) است، حمايت از طرح نور را يک وظيفه و نکليف براي همگان برشمرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، حجت الاسلام والمسلمين "سيدعليرضا  ادياني" در جمع کارکنان انتظامي استان مازندران باتسليت شهادت بنيانگذار مکتب شيعي، گفت: اين که امروز فرماندهان و کارکنان انتظامي در ايام شهادت امام جعفر صادق(س) از آن امام بزرگوار تجليل و تکريم مي کنند، اين شايسته تکريم و قدرداني است .

رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي کل انتظامي کشور با برشمردن فضائل دوران امام جعفر صادق(ع)، تصريح کرد: دوران امام جعفر صادق (ع) عصر شکوفايي علوم آل محمد(ص) بوده است .

نماينده ولي فقيه در فراجا با اشاره به مبارزات و برنامه ريزي هايي که براي برپايي نظام اسلامي در دروان  امام جعفر صادق(ع)  صورت گرفت، اظهار داشت: امام صادق(ع) علاوه بر اين که مرد علم ودانش بودند مرد مبارزه بود و در آن دوران يک مبارزه گسترده و ادامه داري براي برپايي حکومت اسلامي رقم خورد .

*  دوام و بقاء انقلاب اسلامي برگرفته تفکر امام صادق (ع) است

رئيس سازمان عقيدتي سياسي فراجا در ادامه تبيين و تبليغ مسئله امامت، تبيين فقه و اصول شيعي و تفسير قرآن کريم براساس مباني شيعي و بسط و گسترش حکومت تشکيلاتي شيعي را از مهمترين اهداف آن حضرت برشمرد .

حجت الاسلام ادياني اقدام مجاهدت گونه امام راحل براي دوام و بقاء انقلاب اسلامي، آن را برگرفته از تفکرات امام صادق (ع) برشمرد و با بيان اين که آنچه که باعث شد تا اين انقلاب زنده و پويا بماند به برکت تفکر امام صادق(ع) بوده است، گفت: امروز به واسطه اين تفکر قدرت حکومت اسلامي و اين تشکيلات عظيم بسط و توسعه و استقرار پيدا کرد .

*  حمايت از طرح نور يک تکليف است

نماينده ولي فقيه در فراجا همچنين اظهار داشت: انجام فرايض ديني انسان را در شمار انسان هاي پرهيزگار قرار مي دهد اما در کنار اين فرائض ديني  معمولا عمل به برخي از فرايض الهي مثل فريضه امر به معروف و نهي از منکر است که انسان را به تقواي الهي نزديک مي کند .   

رئيس عقيدتي سياسي  فراجا با اشاره به اقدام انقلابي فرمانده کل انتظامي کشور در  اجراي طرح نور که يکه و تنها براي احياء اين فريضه الهي بپا خواست، حمايت از آن را براي همگان يک تکليف برشمرد و گفت: حجاب حکم الهي، يک فريضه الهي، ديني و سياسي است و بر همه ما لازم است که از اين طرح حمايت کنيم .

حجت الاسلام ادياني، اذعان داشت: کاري که شماها امروز در طرح نور انجام ميدهيد به مثابه کار ائمه معصومين و پيامبران الهي است و اگر آن 32 دستگاهي که در احياء اين فريضه مسئوليت دارند به وظيفه خود عمل نکردند شماها بايد به وظيفه خود عمل کنيد .

وي مسئله حجاب را يک تکليف قانوني، شرعي و سياسي برشمرد و با اشاره به حمايت هاي مردم از اجراي اين طرح، گفت: رعايت حجاب و عفاف بر همه واجب و يک تکليف است و اجراي آن بايد با تدبير و آگاهي کامل اقدام شود .

رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي کل انتظامي جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اين که 95 درصد زنان جامعه ما به اصول حجاب پايبندند و عده  اندکي هم  تحت القائات فريبکارانه ايادي غربي قرار گرفته اند، به برخي ها اظهار نظر در اين باره پرداخت و گفت: رويکرد دشمن به مسئله حجاب در جامعه ايراني بهانه است و آنها اصل نظام را هدف قرار داده اند .

---------------------------------------

توقيف شمش هاي مسي قاچاق در ساري

فرمانده انتظامي استان مازندران از توقيف شمش هاي مسي قاچاق به ارزش 45 ميليارد ريال در ساري خبر داد . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "حسن مفخمي شهرستاني" با اعلام اين خبر، بيان داشت : در پي کسب خبري مبني بر قاچاق شمش هاي مسي در شهرستان ساري، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس امنيت اقتصادي استان قرار گرفت

وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق به شناسايي يکي از متهمان به قاچاق شمش هاي مسي شدند و با هماهنگي قضائي در بازرسي از محل فعاليت اين فرد بيش از 180 قطعه شمش مسي کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان مازندران، اظهار کرد: برابر اعلام کارشناسان پليس امنيت اقتصادي ارزش ريالي شمش هاي مسي که از يکي از کشورهاي همسايه به داخل کشور قاچاق شده 45 ميليارد ريال برآورد شد.

سردار مفخمي از تلاش براي شناسايي و دستگيري متهم ديگر اين پرونده خبر داد و افزود: پليس در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد کرد.  

---------------------------------------

عفاف و حجاب از مسائل بنيادين کشور است / فعاليت گسترده شبکه معاند عليه طرح نور فراجا 

فرمانده انتظامي استان مازندران در تجمع حمايت مردم شهرستان محمودآباد از طرح نور، گفت: مسئله عفاف و حجاب از مسائل بنيادين کشور است . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار حسن مفخمي شهرستاني عصر روز گذشته با حضور در تجمع مردمي طرح نور در شهرستان محمودآباد  12 ارديبهشت ماه روز معلم را به همه معلمان، فرهنگيان و اساتيد کشور که در مسير اعتلاي فرهنگ اسلامي در جامعه فعاليت دارند، تبريک و تهنيت گفت.

وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در جمع فرهنگيان ، گفت: يکي از وظايف و مسئوليت هاي مهم معلمان ما امروز در جامعه آموختن مسائل بنيادين کشور است و در اين بين موضوع عفاف و حجاب بعنوان يکي از اين مسائل بنيادين است که معلمان بايد آن را به دانش آموزان بياموزند.

فرمانده انتظامي استان مازندران، تصريح کرد: مسئله عفاف و حجاب که همواره مورد تاکيد حضرت آقا است وظيفه ما مقابله با تبليغات دشمنان نظام است و بايد از فرزندان مان، نوجوان و جوانان در برابر اين تبليغات مسموم مراقبت کرد.

سردار مفخمي با بيان اينکه امروز 5 شبکه ملي کشور به  صورت گسترده به موضوع عفاف و حجاب و طرح نور پليس پرداخته ، افزود: اين در حالي است که تنها يک شبکه معاند و آن هم شبکه اينترنشنال به تنهايي 3 برابر اين شبکه ها بر عليه طرح نور فراجا فعاليت داشته است.

وي با اشاره به فعاليت هاي شبکه اي معاند در حوزه خدشه به امنيت رواني جامعه، افزود:  بفرموده مقام معظم رهبري بايد مراقب افکار دانش آموزان ، نوجوانان و جوانان خود باشيم تا تحت تاثير القائات منفي فضاي رسانه اي دشمن قرار نگيرند.

فرمانده انتظامي استان مازندران با بيان اينکه مسئله عفاف . حجاب يک مسئله فردي و اجتماعي، شرعي و قانوني است، افزود: برابر آيه 31 سوره نور و مواد قانوني 638 و 639 قانون مجازات اسلامي فراجا موظف است تا در برابر بي قانوني ايستادگي کند و اين يک تکليف شرعي است .

سردار مفخمي با اشاره به سخنان سردار "رادان" در جمع مردم قم، گفت: امروز دشمنان نظام در راستاي تخريب طرح نور با سازمان يافتگي و برنامه ريزي به اين مسئله دامن مي زند.

وي با اشاره به حمايت مردمي طرح نور در تجمع مردمي زنجيره انساني در سواحل دريا از حضور 60 هزار نفري مردم ولايتمدار استان در اين طرح خبر داد و افزود: امروز دشمن دو بال حيا و غيرت مردم را نشانه گرفته و ما بايد مراقبت کنيم.

فرمانده انتظامي استان مازندران، افزود: در طرح عفاف و حجاب 31 دستگاه دخيل هستند و بايد همه دستگاه ها به وظايف قانوني خود عمل کنند.

وي با بيان اينکه از زمان اجراي طرح نور 80 درصد افراد به تذکرات توجه و حجاب خود را رعايت کردند ، افزود: خطاب ما به مسافران و گردشگراني است که به استان مازندران سفر مي کنند. و بايد هنجارها و ارزش ها را رعايت کنند.

سردار مفخمي گفت: ما بايد در کنار هم و يک صدا نسبت به اجراي اين طرح به صورت مداوم و در تمام سال اقدام کنيم .

---------------------------------------

کشف انبار احتکار لوازم خانگي در "محمودآباد" 

گروه استان ها - - فرمانده انتظامي استان مازندران از کشف يک انبار احتکار لوازم خانگي به ارزش 800 ميليارد ريال در شهرستان محمودآباد خبر داد.

سردار "حسن مفخمي شهرستاني" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، بيان داشت: در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه با احتكار کالا، ماموران پليس امنيت اقتصادي شهرستان محمودآباد از وجود يک انبار احتکار لوازم خانگي مطلع شدند.

وي اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس با همکاري کارشناسان اداره صمت شهرستان محمودآباد از اين انبار بازديد و در بازرسي از آن انواع لوازم خانگي برند ايراني از قبيل: يخچال، آبگرمکن، لباسشويي، کولرگازي، اسپيکر هاي بزرگ، جاروبرقي و انواع لوازم خانگي برقي و غيره كشف كردند.

سردار مفخمي با اشاره به اينکه طي بررسي کارشناسان اين انبار در سامانه تجارت و انبارها ثبت نبوده و در مصاديق احتکار قرار گرفت، اظهار داشت: ارزش ريالي کالاهاي کشف شده از سوي کارشناسان بالغ بر 800 ميليارد ريال برآورد شد که در اين خصوص پرونده تشکيل و متهم تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي استان مازندران، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهاي اصلي و ضروري مردم، يکي از اولويت هاي مهم پليس است که در اين راستا با تشکيل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، شاهد اقدامات خوبي در اين زمينه بوده ايم.

---------------------------------------

آزادسازي اراضي کشاورزي در رامسر 

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از آزادسازي 2000 مترمربع از اراضي کشاورزي به ارزش300 ميليارد ريال در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ " سيدجليل نبوي رستاقي" در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر تصرف غير قانوني، ديوارکشي و ساخت و سازهاي غير مجاز در بخش قابل توجهي از زمين هاي کشاورزي منطقه روستايي شستا در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر، افزود: در اجراي اين ماموريت، پس از هماهنگي هاي قضائي و با حضور نمايندگان اداره جهادکشاورزي نسبت به تخريب ديوارکشي ها و بناهاي ايجاد شده در اين زمين اقدام شد .

وي از آزادسازي 2000 مترمربع از اراضي کشاورزي در اين عمليات خبر داد و تصريح کرد: ارزش زمين رها سازي شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر  300 ميليارد ريال برآورد شد.

سرهنگ "نبوي" با اشاره به تشکيل پرونده براي يک نفر در اين راستا و معرفي وي به مراجع قضائي، اظهار داشت: حفظ بيت المال و اراضي ملي از دست متصرفان و سود جويان همواره در دستور کار پليس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضي ملي برابر قانون و با قاطعيت برخورد مي شود.

---------------------------------------

کشف خودروي تويوتا قاچاق از يک تعميرگاه

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف خودروي تويوتا تک کابين قاچاق به ارزش 50 ميليارد ريال در شهرستان ساري خبر داد.

سرهنگ" محمد محمد پور " در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري پليس، در تشريح جزييات اين خبر اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح مقابله با خودروهاي پلاك مخدوش و قاچاق، پيرو وصول گزارشي مبني بر تردد يک دستگاه خودروي تويوتا تک کابين قاچاق متعلق به شخصي با هويت معلوم در شهرستان ساري، تحقيق و بررسي موضوع در دستور كار پليس امنيت اقتصادي استان قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان اين پليس پس از هماهنگي قضايي، خودروي مورد نظر را در هنگام تعمير در يک تعميرگاه خودروهاي خارجي در سطح شهر ساري بود مشاهده  و پس از بررسي مدارک، توقيف و به مقر انتقال دادند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با بيان اينکه مدارک خودروي توقيفي هيچگونه همخواني با شماره موتور و بدنه خودروي مذکور را نداشت و قاچاق بوده است، اظهار کرد: کارشناسان ارزش خودروي مکشوفه قاچاق را بالغ بر50 ميليارد ريال برآورد کردند.

سرهنگ محمد پور مبارزه با جرائم اقتصادي را يکي از برنامه هاي اولويت دار پليس امنيت اقتصادي استان مازندران عنوان کرد و گفت: در اين راستا مالک اين خودرو پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

---------------------------------------

کشف 6 کيلوگرم حشيش در تنکابن 

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از کشف 6 کيلو گرم حشيش از منزل مسکوني يکي از سوداگران مرگ در آن شهرستان خبرداد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر، بيان داشت: در پي کسب خبري مبني بر قاچاق و توزيع انواع مواد مخدر توسط يکي از سوداگران مرگ، موضوع در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران ضمن هماهنگي با مرجع قضائي، پس از انجام اقدامات اطلاعاتي متهم را در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند.

فرمانده انتظامي تنکابن از کشف 6 کيلو گرم حشيش از منزل متهم خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ ديلمي در خاتمه با بيان اين که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجويانه سعي در فروپاشي خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بويژه قشر نوجوان، در صورت شناسايي عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي110 اعلام دارند.

---------------------------------------

کشف3 تن چوب قاچاق در سوادکوه 

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از دستگيري يک قاچاقچي چوب و کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ سعيد مهدوي در تشريح اين خبر گفت: ماموران گشت انتظامي اين فرماندهي در حين گشت زني به فردي که با اسب در حال حمل چوب در محدوده يکي از مناطق جنگلي اين شهرستان بود مشکوک شدند.

وي افزود: ماموران متهم را دستگير و در بازرسي از مجل دپوي چوب توسط نامبرده 3 تن چوب جنگلي که بصورت غير مجاز از جنگل هاي اين شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ مهدوي، تصريح کرد: چوب‌هاي کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل و متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه در پايان از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

---------------------------------------

دستگيري 4 اراذل اوباش سابقه دار در جويبار

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار از دستگيري 4 نفر از اراذل اوباش سابقه دار در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ "عبداله اکبري" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر تيراندازي و اخلال در نظم و امنيت عمومي توسط 4 نفر از اراذل و اوباش منطقه، موضوع در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار، اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات پليسي، در يک عمليات غافلگيرانه اين افراد را که داراي سابقه متعدد کيفري بودند در مخفيگاهشان دستگير کردند.

سرهنگ اکبري با بيان اينكه متهمان پس از تشكيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند، به افرادي که بخواهند نظم و امنيت شهروندان را خدشه دار کنند، هشدار داد: با قانون‌شكنان و برهم‌ زنندگان نظم و امنيت به شدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

---------------------------------------

دستگيري سارق موتورسيکلت در "ساري" 

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري سارق موتورسيکلت با 3 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام وقوع يک فقره سرقت موتورسيکلت در شهرستان ساري، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: با اقدامات اطلاعاتي، ماموران کلانتري 11 سارق را که داراي سابقه سرقت در اين شهرستان نيز بوده شناسايي و پس از هماهنگي هاي قضائي در يک عمليات غافلگيرانه وي را دستگير کردند .

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از کشف 3 دستگاه موتورسيکلت سرقتي از مخفيگاه متهم خبر داد و بيان داشت: متهم پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ حسن زاده، با اشاره به اين که پليس با بکارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داريم با رعايت هشدارهاي پليسي در زمينه پيشگيري از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت مراتب را به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش نمايند.

---------------------------------------

سارق احشام در دام پليس نکا 

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري سارق احشام و کشف 6 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "قاسم عزيزي" در بيان جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت احشام در  شهرستان نکا، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات تخصصي  سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي در عمليات غافلگيرانه وي رادستگيرکردند .

فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصريح کرد: متهم که در خريد و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقيقات پليس به سرقت احشام در اين شهرستان نيز اعتراف کرد .

سرهنگ عزيزي در خاتمه با بيان اين که تحقيقات پليسي در اين ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند .

---------------------------------------

دستگيري فرد هتاک فضاي مجازي در چالوس

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از دستگيري فرد هتاک فضاي مجازي در چالوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محسن سليماني" با اعلام اين خبر، بيان داشت: در پي کسب خبري مبني بر هتک حرمت و حيثيت از سوي يک صفحه اينستاگرامي با انتشار تصاوير کانديداها و تمسخر آنان و انتشار اخباري تحت عنوان افشاگري بر عليه برخي افراد ومسئولان با هدف تشويش اذهان عمومي در زمان برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس فتا قرار گرفت .

وي تصريح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني، متهم شناسايي و با هماهنگي قضائي در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد. سرهنگ سليماني، افزود: متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي اقرار کرد و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و سپس روانه زندان شد. 

 

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار