احتمال بارندگی های پراکنده در برخی نقاط گیلان

کد خبر: ۱۱۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 23 October 2015
رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از احتمال بارندگی های پراکنده در برخی نقاط استان خبر داد.

مازیار غلامی عصر جمعه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های پیش یابی طی 24 ساعات آینده، نشان دهنده استقرار جوی کم و بیش ناپایدار در سطوح میانی جو است و گاهی افزایش ابر و احتمال بارندگی های پراکنده دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد: از فردا (شنبه) تا اوایل وقت دوشنبه هفته پیش رو ، ضمن پایداری جو، کاهش ابر، افزایش دما، گاهی وزش باد و احتمال مه پیش بینی می شود.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان امروز استان را نیمه ابری تا ابری، احتمال بارش پراکنده ، گاهی با کاهش ابر عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان را کمی ابری تا نیمه ابری، افزایش نسبی دما و گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
غلامی گفت: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با 23 درجه مربوط به بندرکیاشهر و کمینه دما با 9 درجه مربوط به جیرنده بوده است.
وی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 21 و 16 درجه سلسیوس عنوان کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان اضافه کرد: کمینه دمای فردا (شنبه) در استان نیز با 10 درجه مربوط به دیلمان، جیرنده و ماسوله و ارتفاعات جنوب شرقی و جنوب غربی استان خواهد بود.
وی گفت: بیشترین میزان بارش باران در شبانه روز گذشته در گیلان، در انزلی به میزان 20.6 میلیمتر و در ایستگاه کشاورزی رشت نیز 2.2 میلیمتر باران ثبت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار