اعلام رئیس هیات نظارت استان مازندران در انتخابات ریاست جمهوری

کد خبر: ۱۱۶۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵ 05 June 2024

به گزارش تابناک مازندران از ایرنا، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا مدرسی یزدی رئیس هیات مرکزی نظارت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و با تصویب هیات مرکزی نظارت، حجت‌الاسلام علی‌اصغر زکوی به عنوان رئیس هیات نظارت استان مازندران و شهرستان ساری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری منصوب شد.

در این حکم آمده است، "با عنایت به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات و نظارت بر آن امری تعیین کننده و سرنوشت‌ساز است، شایسته است با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ملاک قرار دادن قانون و موازین شرعی و اخلاقی و با رویکردی انقلابی و دوری از هرگونه جهت‌گیری سیاسی و جناحی، وظایف خود را با کمال دقت و قدرت انجام دهید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) و همکاری سایر اعضای محترم، سهم موثر و مفیدی در انجام وظایفی که آن هیات بر عهده دارد، ایفا نمایید.

توفیق و تایید الهی را برای جنابعالی و سایر همکارن محترم مسالت می نمایم. "

به گزارش ایرنا، آقایان علی بابایی‌مهر، محمدرضا مویدی، محمدعلی نیرین و مهدی نامدار جویباری نیز در احکام جداگانه‌ای به عنوان اعضای هیات نظارت استان مازندران و شهرستان ساری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری منصوب شدند 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار