برگزاری نشست تشکیل قرارگاه مساجد مازندران به ریاست معاون استاندار+ تصاویر

کد خبر: ۱۱۷۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۶ 07 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، جلسه تشکیل قرارگاه مساجد استان به ریاست دکتر قاسم عزیززاده گرجی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و با حضور مدیرکل اوقاف استان،مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان،مشاور استاندار محترم در امورقرآنی،مدیر حوزه علمیه استان،مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد،مسئول بسیج محلات،کانون مساجد اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی در دفتر معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار گردید.

 

برگزاری نشست تشکیل قرارگاه مساجد مازندران به ریاست معاون استاندار  


دکتر قاسم عزیززاده گرجی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه تشکیل قرارگاه مساجد استان با اشاره به سخن شهید حاج قاسم سلیمانی پیرامون نقش مسجد در محله که فرمود:"محیط مسجد به اندازه محیط فرهنگی شماست. طول و عرضش به اندازه محیط محله است، نه صرفا مساحت مسجد" ادامه داد:پیامبر اکرم (ص)امورات مهم خود را در مسجد بیان می کرد.

گرجی با اشاره به حل مشکلات محله در درون مسجد گفت:باید تمام ظرفیت ها را پای کار مساجد بیاوریم. مشکلات محله باید شناسایی و با پای کار آمدن دستگاه ها در درون مسجد مشکل حل شود.


گرجی با بیان اینکه همدلی و همزبانی برای رفع و رجوع مسائل محله با محوریت مساجد باید انجام گیرد گفت:باید ببینیم چه خدماتی امروز می توانیم به محله ارائه دهیم،حول مسجد کنار هم بیاییم و موارد اختلافی را حل کنیم.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که پیگیری کارها باید در مسجد انجام گیرد،گفت:در تشکیل قرارگاه مساجد باید منافع عمومی را ارجح بدانیم و از صرف نگاه اداری به این امور پرهیز کنیم. 

خبرگزاری تابناک استان مازندران
اخبارمساجد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار