دلاور مازندرانی با اقتدار بازگشت

حسن یزدانی با طلا به استقبال المپیک رفت+ فیلم

حسن یزدانی در فینال وزن 86 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی مجارستان، مقابل ترنت هیدلای از آمریکا با نتیجه 12 بر 2 به پیروزی رسید و مدال طلا را بر گردن آویخت
کد خبر: ۱۱۷۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶ 07 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی مجارستان، مقابل ترنت هیدلای از آمریکا با نتیجه ۱۲ بر ۲  به پیروزی رسید و مدال طلا را بر گردن آویخت.

 

فیلم مبارزه فینال حسن یزدانی با حریف آمریکایی 

 

حسن یزدانی با طلا به استقبال المپیک رفت+ فیلم

 

 

پهلوان مازندرانی در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کشتی آزاد رنکینگ‌دار مجارستان به مصاف عظمت دولت‌بیک‌اف، عنوان‌دار آسیا و جهان رفت که در این مبارزه با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی و فینال راه یافته بود. 

 

 

فیلم برتری قاطع حسن یزدانی مقابل حریف پرقدرت ژاپن

 

 

 

پیش از این حسن یزدانی، نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در دور دوم رقابت‌های کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ مجارستان، برابر ایشیگورو از ژاپن رقابت کرد و در مدت زمان ۴ دقیقه و ۴۷ ثانیه با امتیاز عالی ۱۲ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شده بود.

 

یزدانی در دور نخست به مصاف اتهان راموس از پورتریکو رفت و در پایان در مدت زمان ۵ دقیقه و ۱۴ ثانیه با نتیجه قاطع ۱۳ بر ۲ به برتری رسیده و راهی یک چهارم نهایی شده بود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار