خلاصه اخبار مهم مازندران در روز گذشته

مدیرکل بازرسی استان مازندران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی حاضر شد و از اهمیت سازمان بازرسی و پرونده‌های در دست بررسی گفت.علی گرمه‌ای، تخلف ۱۲۸ مدیر و کارمند مازندرانی را رسانه‌ای کرد و از زمین‌خواری و مقابله تمام قد با متجاوزین سخن راند.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰ 20 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:

 

واحد بخار سیکل ترکیبی نيروگاه شهيدسلیمی نكا پس از انجام تعمیرات اضطراری بر روی سیستم دبریس فیلتر مسیر کولینگ آب دریا و تعمیر موتور پمپ هیدرولیک سیستم کنترل، به مدار تولید بازگشت.

 

اداره کل پست استان مازندران ؛ فراخوان مسابقه عکس با موضوع عفاف و حجاب شامل عکس با موضوع عفاف و حجاب به همراه پیام های متنی زیبا، با جوایز زیر منتشر شد.3 نفره اول هـدیه ویـژه و 14 اثر جوایز ارزنده به مناسبت هفـته عـفاف و حـجاباهدا خواهد شد.

 

سیل خسارت‌بار در «اَنِند» سوادکوه
از بعدازظهر امروز چهارشنبه در نواحی کوهستانی سوادکوه شاهد باران سیل‌آسا هستیم که شدت بارندگی منجر به وقوع سیل در نواحی بالادست بخش مرکزی شده است.
مسیر «اَنِند» و «چِرات» مسدود شده و در حال حاضر نیز در «اَنِند» یک خانه دچار خسارت ناشی از شدت سیل شده و راه وسط روستای «اَنِند» نیز تخریب شده است.
برای فردا بعدازظهر نیز هشدار سیلاب شدید داریم و از مردم می‌خواهیم به ییلاقات سوادکوه سفر نکنند از رودخانه فاصله بگیرند.

 

هواشناسی مازندران نسبت به بارندگی و حتی احتمال بارش تگرگ در ارتفاعات و آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها از بعد از ظهر امروز تا ۴ روز آینده در استان هشدار داد.

جاده چالوس به علت احتمال وقوع سیل و ریزش سنگ ظهر فردا نیز تا ساعت 20 بسته خواهد بود.

مدیریت بحران مازندران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق کوهستانی استان هشدار داد.

بیش از ۲۱ هزار دانش آموز مازندرانی، فردا و پس فردا در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی رقابت می‌کنند.

رییس کل دادگستری مازندران با تاکید بر بررسی دقیق و اقدامات ستاد تبلیغاتی کاندیدا‌ها ریاست جمهوری در استان و رسیدگی تخلفات در این زمینه گفت: با توجه به تراکم پرونده‌ها ،: با کمبود قضات در استان روبرو هستیم.

امدادگران هلال احمر مازندران به بیش از ۸۶۰ نفر در سواحل استان خدمات امدادی ارائه کردند.

مازندران با تولید بیش از ۵۶۵ میلیون شاخه گل و گیاه زینتی در دولت سیزدهم، بار دیگر عنوان برترین تولیدکننده این محصول در کشور را از آن خود کرد.

مدیرعامل آبفای مازندران : در دولت سیزدهم ، هزار و ۹۳۰ کیلومتر خط انتقال آب اصلاح و توسعه یافت.

استاندار مازندران، بر گردشگری مسئولانه در مناطق زیست محیطی حفاظت شده استان تاکید کرد و گفت: آمایش سرزمینی زیست محیطی استان باید تدوین شود. ‎

در آیینی از خادمان شهدای دفاع مقدس در راهیان نور تجلیل شد.

نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر آغاز بکار کرد.

در آستانه دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران، اجلاسیه زنان با محوریت جشن ازدواج آسان ۱۰۰۰ زوج جوان مازندرانی به همراه اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت:مازندران با تولید بیش از ۹۱۶ هزار تن برنج سفید در دولت سیزدهم، بار دیگر عنوان برترین تولیدکننده این محصول در کشور را از آن خود کرد.

دادستان سوادکوه به دهیاران هشدار داد که دخالت در ساخت و ساز‌ها و کسب منفعت شخصی نامشروع بوده و با متخلفان انحراف مالی بدون اغماض برخورد خواهد شد.

برترینهای کشتی لوچو ی مازندران پس از رقابت بیش از ۱۳۰ لوچوکار در محموآباد معرفی شدند. 

 

سردارمسلمی ، فرمانده سپاه کربلای مازندران :
۱۸ هزار و ۵۳۳ نفر بعد از کرونا به راهیان نوراعزام شدند که از این شمار؛ ۱۰ هزار و ۳۵۹ خواهر و ۸ هزار و ۳۷۴ برادر بودند.
برای اولین بار از ۲۰ قشربسیج مازندران ، ۱۷ قشر امسال در راهیان نور شرکت کردند.

 

کندوان بازگشایی شد
فرمانده پلیس راه کندوان : محور کندوان که از ساعت ۱۲ امروز به‌دلیل جلوگیری از سیلاب احتمالی مسدود شده بود،ساعت ۲۰ بازگشایی شد.
محدودیت انسداد محور کندوان از ساعت ۱۲ تا ۲۰ روز پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ماه نیز به‌دليل حوادث احتمالی ناشی از طغيان رودخانه و سيلاب در دستور کار پليس قرار دارد.

 

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از آزادسازي 8 هزار و 800 مترمربع از اراضي کشاورزي به ارزش 180 ميليارد ريال در آن شهرستان خبر داد.  

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار