امامان جمعه شهرستان‌های تهران:

تشکیل دولت قوی با پشتوانه مردم مشکلات جامعه را رفع می کند

ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفتند: اگر دولت با پشتوانه عظیم مردم شکل گیرد، قطعا قدرت رفع مشکلات جامعه را پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷ 05 July 2024

امام جمعه شهرستان شهریار : مشارکت مردم یعنی لبیک به وصایای شهدا و حرکت در مسیر آرمانهای انقلاب

به گزارش «تابناک تهران»، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی نوری خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان شهریار اظهار داشت: امروز روز نمایش مردم سالاری دینی و روز یاس و ناامیدی دشمنان است، امروز روز تجلی رقابت ها است و  فردا باید روز تجلی مهربانی و بردباری  و ادامه رفاقت ها برای رشد و توسعه کشور است،البته  برنده اصلی در انتخابات ملت عزیز ایران اسلامی است و اینکه نتیجه انتخابات باعث وحدت ملی  و قدرت و عزت و امنیت ایران اسلامی شود.

وی بیان کرد: توصیه ای با کاندیدا های ریاست جمهوری است ؛ می گوییم با خداوند خودتان عهد کنید که اگر موفق شدید و توانستید مسئولیت خدمت به مردم را  به دست بیاورید کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذره‌ای با انقلاب زاویه دارند آن کس که با انقلاب با امام راحل و با نظام اسلامی ذره‌ای زاویه داشته باشد به درد شما نمی‌خورد، کسی که دلبسته آمریکا باشد و تصور کند که بدون لطف آمریکا نمی‌شود قدم از قدم برداشت در کشور برای شما همکار خوبی نخواهد بود، آن کس که راهبرد دین و شریعت را مورد بی‌اعتنایی قرار بدهد برای شما همکار خوبی نخواهد بود کسی را انتخاب کنید که اهل دین اهل شریعت اهل انقلاب و اهل اعتقاد کامل به نظام باشد.

حسینی نوری تصریح کرد: مشارکت مردم یعنی لبیک به وصایای شهدا، امروز روز  جهاد ،روز عبادت، روز حراست از حرم است، امروز روز تخریب و اهانت و دو قطبی سازی نیست،امروز روز نمایش وحدت ملی و اخوت و برادری است امروز روز لبیک مجدد به نظام و رهبری است و به واقع انتخابات لیله القدر انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری در پایان  با اشاره به فرارسیدن ایام محرم متذکر شد:باید که در شعائر دینی در همه محفل ها  از کلمات آموزنده، پر محتوا و مضمون شایسته استفاده کنید،ساعت برگزاری مراسم مراقبت شود در منابر و مداحی اخلاق را تکرار کنید جوانان را با قرآن و حدیث آشنا کنید،عاشورا درس‌ها و برکات و عبرت‌های فراوانی دارد این‌ها را به نسل جوان و مردم منتقل کنید در مجالس محبت به اهل بیت را زیاد کنید مردم باید معرفتشان به عاشورا زیاد شود ایمان و معرفت دینی نسل جوان باید زیاد شود.

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز پس از ورود به شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه ایران در مصلی امام خمینی(ره) حاضر و در جمع مردم نمازگزار شهرستان حضور یافت.

امامان جمعه شهرستان های تهران: تشکیل دولت قوی با پشتوانه مردم مشکلات جامعه را رفع می کند

امامان جمعه شهرستان های تهران: تشکیل دولت قوی با پشتوانه مردم مشکلات جامعه را رفع می کند

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک اظهار داشت: تشکیل دولت قوی با پشتوانه عظیم مردمی باعث میشود تا امورات کشور، همچون ۳ سال فعالیت دولت شهید رئیسی با قوت پیگیری شده و خدمات مطلوب‌تری به جامعه ارائه گردد.

امامان جمعه شهرستان های تهران: تشکیل دولت قوی با پشتوانه مردم مشکلات جامعه را رفع می کند

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات، مهمترین اصل امروز ایران اسلامی است، قطعا این دوره از انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اگر در این حضور کوتاهی صورت گیرد، کشور و مردم ضرر می‌کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: امروز همه موظفیم تا از این وظیفه و حق شرعی و قانونی برای تشکیل دوباره یک دولت قوی استفاده کنیم چرا که حضور حداکثری مردم باعث تشکیل دولتی انقلابی شده و راه شهید رییسی ادامه پیدا کند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه قرچک با اشاره به توطئه دشمنان در هجمه به کیان خانواده گفت: دشمن در جریان تهاجم با نظام مقدس جمهوری اسلامی، کیان خانواده و زن را هدف قرار داده است و اگر غفلتی در این حوزه صورت گیرد، قطعا به ارزش‌های نظام صدمه وارد می شود.

امام جمعه قرچک افزود: امروز عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در عمل به جهاد تبیین و بصیرت افزایی بر همگان واجب است چرا که بی توجهی به این امر، امنیت دینی، اجتماعی و فرهنگی مردم به خطر می اندازد.

امام جمعه پاکدشت: هییت های مذهبی گفتمان انقلاب را اشاعه دهند

امامان جمعه شهرستان های تهران: تشکیل دولت قوی با پشتوانه مردم مشکلات جامعه را رفع می کند

حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهارداشت: فرصت ماه محرم و صفر برای کسب معارف دینی بویژه از حضرت سیدالشهدا(ع)، بیاموزیم.

یکی از بزرگان دین می گفت، در امام حسین برای تقرب به خدا ویژگی دیدم ایشان دری از درهای بهشت است. رسول خدا فرمودند(ص) امام حسین(ع)کشتی نجات است. همه ائمه اطهار(ع) کشتی نجات است اما کشتی نجات امام حسین سریعتر در حرکت است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت عملکرد هیئت های مذهبی بیان کرد: در ماه محرم ضمن کسب فیض، معارف را در کنار عزاداری بیاموزیم. آنچه خوبتراست در کنار عزاداری، شعور حسینی را در کنار شور حسینی بیاموزیم.

خطیب نمازجمعه پاکدشت تصریح کرد: هیئت های مذهبی ضمن برنامه ریزی در برنامه هایتان، انقلابی عمل کنید.

وی بیان داشت: مجالس امام حسین(ع) به برکت انقلاب اسلامی در جهان گسترده شده در حالی که پیش از انقلاب اینها را به این شکل نداشتیم. روح حاکم بر هیئت های مذهبی روح مجسم در انقلاب اسلامی باشد.

برنامه های هیئت های مذهبی تقویت کننده گفتمان انقلاب باشد. استکبار ستیزی و حامی جبهه مقاومت از جمله ویژگی های هییت های مذهبی باشد. هیئت نمی تواند بر کشتار غزه بی تفاوت باشد. کودک کشی غزه در امتداد کودک کشی کربلا توسط دشمنان اسلام، شکل گرفت.

خطیب نمازجمعه پاکدشت با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: روزی است که ملت ما رییس جمهور را برای یک دوره چهارساله انتخاب می کند انتخاب امروز برای کشورهای جهان بسیار حائز اهمیت است. امروز محورگفتگوهای امریکا در انتخابات، مربوط به انقلاب اسلامی است. امیدواریم‌مردم ما حماسه پرشوری را امروز ثبت کنند و مشارکت ۴۰درصد هفته گذشته را جبران کنند. انتخابات لیله القدر ایران اسلامی است و باید در آن سختی ها را فراموش کنیم.

امام جمعه موقت شهرری: فردای روز انتخابات روز حرکت انقلابی به سمت ارزش های اسلامی و پیشرفت و حل مشکلات کشور است.

امامان جمعه شهرستان های تهران: تشکیل دولت قوی با پشتوانه مردم مشکلات جامعه را رفع می کند

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: مردم تا این ساعت باحضور چشمگیر خود درحوزه های انتخابی، مشت محکمی بردهان‌ یاوه گویان و دشمنان ایران و منافقین کوبیده اند.

وی افزود: فردای روز انتخابات، روز اتحاد، وحدت ملی، یکپارچگی و روز حرکت همگانی به سمت قله با مسیری که با پرچمداری رهبری معظم تعیین می نماید است.
امالم جمعه موقت شهرری بیان داشت : مااقتدار را تحکیم می بخشیم وصهیونیست ها در سایه همین اقتدار ملی که وجود دارد بیش از ۷ماه ست که در باتلاقی که خود به وجودآورده اند گیر کرده اند و برای فرار از این باتلاق با فرافکنی حزب الله را تهدید می کند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به شخصی که رئیس جمهور میشود و در این مسیر قرار می گیرد اظهار داشت: تسلیم در برابر دشمن و حرکاتی که دشمن شادکن و خودسرانه ویا با برنامه نباشد و حرکاتی که بامدیران ارشد هم تراز نباشد ممنوع است و تمام مسئولین از مسیر راهبردهایی که مقام معظم رهبری تعیین میکند بایدپیروی نمایند.

امام جمعه شهرستان پردیس: رئیس جمهورمنتخب به تمام توصیه های رهبری عمل کند

امامان جمعه شهرستان های تهران: تشکیل دولت قوی با پشتوانه مردم مشکلات جامعه را رفع می کند


حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه در جمع نمازگزاران اظهار داشت: بنا بر منویات رهبری، نباید کسانی به‌عنوان مشاورو وزیر و دستیار انتخاب شوند که ذرّه‌ای با انقلاب و امام و نظام، زاویه دارند.
وی با اشاره به سایر ویژگی های رئیس جمهورمتتخب بیان کرد: نداشتن دلبستگی به دشمن، الزام منش و مدیریت مبتنی بر شریعت و ادامه دهنده راه شهید خدمت رئیسی عزیز و رجایی و باهنر باشد.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به وظیفه دولت چهاردهم در خنثی‌سازی تحریم، خاطر نشان کرد: مذاکره یک راهکار برای رفع تحریم است اما مهمترازآن خنثی‌سازی تحریم است که در دولت سیزدهم، مورد توجه قرار گرفت و اقدامات مهمی در این راستا انجام شد، یکی از راهبردهای خنثی‌سازی تحریم، جلوگیری از زمینه‌های تشدید تحریم است که باید بیش از پیش مورد توجه دولت چهاردهم قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: برخی افراد نادان و مغرض هم از این وضعیت با استفاده از جنگ روایتی استفاده می‌کنند و می‌گویند این کاهش مشارکت، نشانه براندازی نرم نظام و ازبین بردن مشروعیت جمهوری اسلامی است.
شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

 

امامان جمعه شهرستان های تهران: تشکیل دولت قوی با پشتوانه مردم مشکلات جامعه را رفع می کند

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند اظهار داشت: برگزاری انتخابات از بزرگترین نعمت‌های خداوند بر ملت عزیز ایران است که قدردانی و شکر این نعمت، به شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است .

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: هر قدر تعداد شرکت کنندگان در انتخابات بیشتر باشد، قدرت چانه زنی ایران در مجامع جهانی افزایش پیدا می‌کند . مشارکت بالای مردم در انتخابات، تضمین کننده اقتدار ملی ایرانیان در جهان و نشانه انسجام داخلی ماست .

خطیب جمعه دماوند با بیان اینکه در ساعات باقیمانده از رای گیری هر کدام از ما برای دفاع و حفظ ایران و برای خوشنودی ارواح شهدا افرادی را که رای نداده‌اند را به شرکت در انتخابات تشویق کنیم، گفت: رای به هر کدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مرحله اول رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نتیجه انتخابات هر چه که باشد انشاءالله به مصلحت خواهد بود .

این مقام مسئول ادامه داد: منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید برنامه هفتم را با همکاری وزیران و مشاوران انقلابی، متعهد و متخصص اجرا کند و راه شهید رئیسی را ادامه دهد . دولت چهاردهم علاوه بر تلاش برای رفع تحریم باید خنثسازی تحریم‌ها را در برنامه‌های مدون و مشخص پیگیری و عملیاتی کند.

وی افزود: هر دولتی که روی کار بیاید، باید با مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه تعامل سازنده داشته باشد و با تعیین اولویت‌ها خدمتگزاری به مردم را آغاز کند . حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خدمت به مردم و رضایتمندی آنان محقق می‌شود .

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: هر مسئول و کارمندی که به دنبال راه‌اندازی کار مردم است مورد عنایت خاص خداوند قرار می‌گیرد . باید از فرصت مسئولیت برای خدمت به مردم بیشترین بهره را ببریم .

امام جمعه رباط کریم:حضور بالای مردم در انتخابات دشمنان را ناکام می‌کند

امامان جمعه شهرستان های تهران: تشکیل دولت قوی با پشتوانه مردم مشکلات جامعه را رفع می کند

حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌ نماز جمعه این هفته اظهار داشت:در ایران اسلامی اقتدار،ثبات و امنیت کشور مدیون حضور حداکثری مردم در صحنه است واین حضور دشمنان را ناکام می کند.

محرم یادآور خون و حماسه و مکتبی است که باید در آن درس شهامت و ایثار و فداکاری آموخت.

وی افزود: انتخابات موثرترین و قوی‌ترین جلوه حضور مردم در اداره کشور و مقبولیت در همه ابعاد سیاسی،فرهنگی و اجتماعی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی ادامه داد: جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که در بین تمامی کشورهای جهان از حیث کمیت بیشترین انتخابات و از نظر کیفی مؤثرترین و قوی‌ترین انتخابات را برگزار کرده است.
امام جمعه رباط کریم خاطر نشان کرد: پیروز انتخابات امروز ۱۵ تیر ماه ملت عزیز ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و بازنده آن دشمنان ملت ایرانند.

وی بیان کرد: اولین معیار در انتخاب همکاران رئیس جمهور منتخب این است که آنها ذره‌ای با انقلاب، امام و نظام زاویه نداشته و دلداده و دلبستگی به دشمن خصوصاً آمریکا نداشته باشند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار