از ابتدای خرداد ماه تا کنون؛

۲۷۰ هزار گیلانی مشمول پاداش «خوش مصرفی برق» شدند

مسعود صادقی خمامی، مدیرعامل توزیع برق گیلان از تخصیص پاداش ۱۲ میلیارد تومانی روی قبوض برق ۲۷۰ هزار مشترک گیلانی به دلیل رعایت الگوی مصرف برق خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ 09 July 2024

به گزارش تابناک گیلان مدیرعامل توزیع برق گیلان از تخصیص پاداش ۱۲ میلیارد تومانی روی قبوض برق ۲۷۰ هزار مشترک گیلانی به دلیل رعایت الگوی مصرف برق خبر داد.

مسعود صادقی خمامی درگفتگو با خبرنگارتابناک گیلان ضمن قدردانی از همکاری مشترکان برق استان گیلان در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف که منجر به مدیریت موثر مصرف برق در ساعات اوج بار شده است، گفت: از ابتدای خرداد ماه تا کنون ۲۷۰ هزار قبض برق مشترکان خانگی در استان گیلان مشمول پاداش شده است.

وی تاکید کرد: الگوی مصرف برق در استان گیلان در فصل پیک ماهانه ۴۵۰ کیلوات‌ساعت است که در صورت رعایت این الگو مشترکان پاداش در قالب تخفیف‌های بهای برق مصرفی دریافت می‌کنند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: پاداش‌های سال جاری بر اساس فرمول ۲۰ برابری است و مشترکان به ازای هر یک کیلوات‌ساعت کاهش مصرف برق تا ۲۰ برابر پاداش دریافت خواهند کرد و در صورت مراجعه به نرم‌افزار برق من می‌توانند بر روی قبض برق خود، شاهد تخصیص پاداش باشند.

وی ادامه داد: از آن جا که الگوهای هواشناسی برای هفته جاری و پیش رو، افزایش دمای هوا را پیش‌بینی می‌کنند انتظار می‌رود میزان مصرف برق در استان به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد و این مساله، حفظ پایداری شبکه برق به ویژه در ساعات اوج بار را با چالش مواجه خواهد کرد.

صادقی ضمن قدردانی از همکاری ارزنده مشترکان برق استان، خاطرنشان کرد: طی هفته آتی نیاز است همه مشترکان برق به ویژه در بخش‌های اداری و خانگی، حداکثر همکاری را در مدیریت مصرف برق به عمل آورند تا شاهد بروز هیچ گونه اختلالی در تامین برق مورد نیاز نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار