با حضور رییس کل دادگستری گیلان؛

رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری گیلان تکریم و معارفه شد

با برگزاری مراسمی، علیرضا کثیرلو با ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه به سمت معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گیلان و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی گیلان منصوب و از تلاش‌های ایمان غریب‌نواز قدردانی شد.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸ 09 July 2024

به گزارش تابناک گیلان، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری گیلان با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: مشارکت مردم در این انتخابات از میانگین مشارکت انتخابات دردنیا نیز بیشتر بود و پیروز و برنده واقعی، نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اساس کار در نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای هم افزایی و تعامل است تصریح کرد: باید همه با هم در پیشبرد اهداف نظام تلاش کنیم.

رئیس شورای قضایی استان از ایمان غریب نواز به پاس سال‌ها خدمت در نهاد نوپای اداره ورشکستگی تقدیر کرد و افزود: این اداره از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای احیای واحدهای اقتصادی ورشکسته و بهبود وضعیت اقتصادی آنان استفاده کرده و از این طریق با به کارگیری نیروی کار و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای جوانان و نیز پرداخت همه‌ی بدهی بستانکاران به بهبود وضعیت اقتصادی استان گیلان کمک شایانی نموده است.

در پایان این مراسم علیرضا کثیرلو با ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه به سمت معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گیلان و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی گیلان منصوب و از تلاش‌های ایمان غریب‌نواز قدردانی شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار