رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان عنوان کرد

توسعه مراکز خدمات کشاورزی گیلان در بخش های دام، طیور و شیلات

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: توسعه مراکز خدمات کشاورزی دولتی و غیر دولتی را در همه سطوح فعالیت کشاورزی شامل دام و طیور و آبزیان و شیلات و گیاهان زینتی دنبال می کنیم
کد خبر: ۱۱۷۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹ 09 July 2024

به گزارش تابناک گیلان صالح محمدی  در حاشیه آیین افتتاح مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در شهرستان لاهیجان، با اشاره به افتتاح این مرکز در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری وظایف به بخش خصوصی، اظهار کرد: در راستای سیاست برون سپاری وظایف، پنجاه و چهارمین مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی استان گیلان را در دهستان بازکیاگوراب به بهره‌برداری رساندیم.

وی با بیان اینکه وظایف مراکز خدمات کشاورزی دولتی مشخص است، افزود: مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در راستای وظایف قانونی و هدفگذاری های وزارت جهاد کشاورزی به ارائه خدمات حمایتی به کشاورزان می پردازند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان یکی از حوزه‌های برون سپاری مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی را مربوط به صدور حواله های کودهای شیمیایی بخش کشاورزی دانست و یادآور شد: کشاورزان می توانند به نزدیک ترین مرکز خدمات کشاورزی اعم از دولتی و خصوصی مراجعه کنند و نهاده های مورد نیاز خودشان را تحویل بگیرند.

محمدی گام دوم در برون سپاری خدمات کشاورزی را در حوزه امور اراضی و کاربری‌ها دانست و یادآور شد: کشاورزان و باغداران در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی می‌توانند با مراجعه به این مراکز خدماتی اطلاعات کافی را در بخش کاربری اراضی خود کسب کنند.

وی با بیان اینکه توسعه مراکز خدمات کشاورزی دولتی و غیر دولتی را در همه سطوح فعالیت کشاورزی شامل دام و طیور و آبزیان و شیلات و گیاهان زینتی دنبال می کنیم، گفت: برای تامین امنیت و سلامت غذایی در استان گیلان به صورت هدفمند برنامه‌ریزی کردیم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار