کارگاه بررسی اجرا‌های تک گویی عاشورایی ۷۳ برگزار شد

کارگاه بررسی اجرا‌های تک گویی عاشورایی ۷۳ کارگاه بررسی اجرا‌های تک گویی عاشورایی ۷۳ برگزار شد برگزار شد
کد خبر: ۱۱۸۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳ 01 September 2024

به گزارش تابناک قم، کارگاه آموزشی تخصصی بررسی نمایش‌های اجرا شده توسط کوروش زارعی هنرمند قمی و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور هنرمندان، داوران این رویداد و علاقه‌مندان حوزه هنر در سالن مهر ساختمان حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

کوروش زارعی در این کارگاه آموزشی که روز آخر رویداد تک‌گویی عاشورایی ۷۳ برگزار شد، با اشاره به اهمیت اخلاق‌مداری در هنر اظهار کرد: اخلاق‌مداری اصلی‌ترین راه رسیدن به موفقیت است؛ کار هنری برای افرادی که به آن ورود می‌کنند بسیار مخاطره‌آمیز است و اخلاق‌مداری شرط موفقیت در این راه است.

 

وی ادامه داد: کار هنری کسب جوایز کشوری، جهانی و تشویق تماشاگران نیست؛ مهم‌ترین شاخصه یک هنرمند سالم زیستن و رعایت اصول اخلاقی است.

 

این هنرمند قمی در ادامه ضمن تشکر از حوزه هنری انقلاب اسلامی قم تصریح کرد: من از حوزه هنری انقلاب اسلامی قم به جهت گردهم آوردن هنرمندان کاراولی تشکر می‌کنم؛ قطعا این امر موجب سرعت بخشیدن به روند موفقیت هنرور‌های قمی می‌شود.

 

زارعی در ادامه ضمن بررسی کار‌های اجرا شده در این رویداد گفت: هنرمندان این رویداد علی‌رغم نبود امکانات و تجربه کافی تولیدات مناسبی را اجرا کردند، البته راه طولانی را برای طی کردن در پیش دارند.

 

نخستین رویداد تک‌گویی عاشورایی ۷۳ به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم از روز پنجشنبه ۸ شهریور آغاز و تا شنبه ۱۰ شهریور ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار