تصادف در شاهرود یک کشته و هشت مصدوم داشت/ وخامت حال سه نفر

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف سواری سمند و پراید در جاده شاهرود به میامی یک کشته و هشت مصدوم داشت که حال عمومی سه آسیب‌دیده وخیم است.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳ 11 September 2024
به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایرنا، زهره صالح نساج افزود: تصادف سواری سمند و پراید ساعت هفت و ۴۵ دقیقه در جاده شاهرود به میامی پنج کیلومتر بعد از پلیس راه رخ داد که به جان باختن یک نفر در صحنه حادثه و مصدومیت هشت نفر دیگر منجر شد.
 
وی با اشاره به اینکه آمبولانس اورژانس پایگاه‌های میامی، فراش آباد، ولایت و منطقه چهار شهری شاهرود و کارشناسان اعزامی در لحظه‌های نخستین پس از تماس با مرکز در محل حادثه برای امدادرسانی و ارایه خدمات پیش بیمارستانی حاضر شدند، ابراز کرد: عوامل آتش‌نشانی شاهرود نسبت به رهاسازی مصدومان از بین لاشه‌های خودرو‌های تصادفی اقدام کردند.
صالح نساج به حضور یک دستگاه آمبولانس هلال احمر در صحنه این حادثه ترافیکی اشاره کرد و گفت: جان باخته حادثه آقای ۶۰ ساله است که توسط عوامل آتش نشانی رهاسازی شد.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود افزود: هشت مصدوم حادثه با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انتقال یافتند که حال سه نفر آنان وخیم گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار