نماینده حوزه جنوب استان خبر داد ؛

دستگاه ام. ار. آی بیمارستان آبدانان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت :خوشبختانه با تخصیص اعتبار لازم دستگاه ام.ار.آی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)آبدانان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸ 02 October 2024

دستگاه ام.ار.آی بیمارستان آبدانان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش تابناک ایلام؛ اسداله چراغی در گفتگو با خبرنگار ما به دیدار مجمع نمایندگان استان با وزیر بهداشت ودرمان اشاره کرد، و اظهار داشت : در این دیدار مشکلات حوزه‌های مختلف بهداشت ودرمان حوزه انتخابیه به وزیر بهداشت منتقل و دستورات لازم برای حل آنها اخذ شده است. 

وی به مشکلات درمان در حوزه انتخابیه و عدم راه اندازی ام آر آی بیمارستان بیمارستان آبدانان به خاطر عدم تامین اعتبار اشاره کرد، افزود: خوشبختانه در این دیدار وزیر محترم اعتبار لازم جهت تکمیل ورا اندازی آن اختصاص دادند که در آینده نزدیک شاهد بهره برداری آن هستیم.

چراغی به راه اندازی ام آری‌ای شهرستان آبدانان اشاره کرد، گفت: با راه اندازی دستگاه ام. آر. آی نیاز‌های درمانی مردم منطقه و شهرستان‌های همجوار با توجه به بعد مسافت تا مرکز استان و کمبود تجهیزات پزشکی تامین می‌شود. 

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه اورژانس شهرستان دره شهر و آبدانان و همچنین تکمیل خوابگاه پزشکان آبدانان از دیگر موارد بود که خوشبختانه وزیر بهداشت اعتبارات لازم به آنها اختصاص داد 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یکی از موضوعات دیگر در این جلسه تعیین تکلیف بیمارستان شهرستان بدره بود که خوشبتانه وزیر بهداشت مکاتبه‌ای با فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در این خصوص داشتند که امیدواریم ستاد اجرایی فرمان امام به تعهدات خود عمل کند.

وی با اشاره به اینکه مردم بدره سال‌ها است چشم‌انتظار ساخت بیمارستان هستند، بیان داشت: زیبنده نیست که احداث این بیمارستان بعد از ۱۰ سال در حد اسکلت‌‎بندی باقی بماند. 

نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره شهر وبدره در مجلس شورای اسلامی به رایزنی بیمارستان جایگزین شهرستان دهلران اشاره کرد، گفت: خوشبختانه وزیر در این راستا دستورات لازم را صادر کرده و در تلاش هستیم ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه کشور آن اخذ شود. 

عضو کمسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای سلامی ادامه داد: در جهت رفع مشکلات و محرومیت زدایی حوزه‌های مختلف، بخصوص بهداشت ودرمان از فروگذار نخواهم کرد. /م 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار