تردد در گردنه الماس با زنجیرچرخ ممکن است

رییس اداره راه و شهرسازی خلخال از محدودیت تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در گردنه های الماس و بودالالو در حوزه های ارتباطی خلخال به گیلان و اردبیل خبرداد.
کد خبر: ۱۳۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳ 18 November 2015
به گزارش ایرنا ، علی نادری روز چهارشنبه در بازدید از عملیات بازگشایی محور خلخال به اسالم در استان گیلان گفت: با تلاش راهداران این اداره سطح جاده در هر دو مسیر خلخال به اسالم و خلخال به پونل در حوزه استحفاظی این شهرستان برفروبی و نمک پاشی شده ولی به علت ادامه بارش برف همراه با کولاک و یخبندان سطح جاده تردد در این محورها فقط به کمک استفاده از زنجیر چرخ و رعایت احتیاط کامل از سوی رانندگان عبوری امکان پذیر است.
وی به بازگشایی راه های ارتباطی روستایی خلخال اشاره کرد و گفت: به رغم بارش برف در تمام راه های بین شهری و روستایی شهرستان هم اکنون راه های خلخال باز بوده و رفت و آمد وسایط نقلیه موتوری در آن جریان دارد.
علیرضا صحبتی ، فرمانده پلیس راه خلخال به اردبیل نیز از اعمال محدودیت تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در محورهای ارتباطی منتهی به استان گیلان خبرداد و افزود: ماموران پلیس راه در ورودی جاده های خلخال به اسالم و خلخال به پونل در روستای مجره مستقر شده و از حرکت خودروهای فاقد زنجیرچرخ به سمت گردنه الماس جلوگیری می کنند.
او افزود: به علت بارش برف همراه با کولاک و یخبندان سطح جاده در گردنه بودالالو واقع در محور ارتباطی اردبیل به سرچم و خلخال عبور از این گردنه مستلزم داشتن زنجیرچرخ بوده و استفاده از زنجیر چرخ از کیلومتر 35 تا 50 این راه به رانندگان همه خودروهای عبوری توصیه می شود.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار