سرمربی سپیدرود رشت:

همه هواداران شنبه به عضدی بیایند

این یک مسابقه شش امتیازی برای تیم شهرمان است و باید فارغ از هر دیدگاهی و تنها به عشق داماش و فوتبال شهرباران ورزشگاه عضدی را به یاد روزهای طلایی داماش لبریز از جمعیت کنیم.
کد خبر: ۱۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰ 13 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، افشین ناظمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  فردا روز شنبه یکی از حساس‌ترین روزهای فوتبالی شهر رشت است، اظهار داشت: کانون مشترک هواداران داماش و سپیدرود تشکیل شد و از همه هواداران سپیدرود و داماش می‌خواهم که روز شنبه به ورزشگاه عضدی بیایند.

وی، شرایط داماش را در جدول بسیار حساس دانست و گفت: این یک مسابقه شش امتیازی برای تیم شهرمان است و باید فارغ از هر دیدگاهی و تنها به عشق داماش و فوتبال شهرباران ورزشگاه عضدی را به یاد روزهای طلایی داماش لبریز از جمعیت کنیم.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه شنبه حتما در ورزشگاه دکتر عضدی رشت حضور می‌یابم، افزود: نه تنها من بلکه مدیرعامل، کادر فنی و تمام بازیکنان سپیدرود برای حمایت و پشتیبانی از داماش در استادیوم حضور خواهیم یافت تا به امید خدا در پایان مسابقه در شادی هواداران و بازیکنان داماش شریک شویم.

ناظمی، تصریح کرد: خوشبختانه در رشت واژه ای به نام تفرقه در بین هواداران معنایی ندارد و هواداران فوتبال در رشت همه یک عقیده و یک هدف دارند و آن سربلندی فوتبال شهرشان است. من وقتی در ورزشگاه به چهره های تماشاگران دقت می کنم، در میابم که هشتاد درصد شان هم در بازی های سپیدرود حضور دارند و هم برای بازی های داماش به ورزشگاه می‌آیند.

وی، وضعیت تیمش را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ما پس از بیست هفته پر استرس از گروهمان با موفقیت صعود کردیم و حالا دو هفته نخست را توانستیم چهار امتیاز کسب نماییم. ما روز دوشنبه در رشت برابر تیم خیبر خرم آباد قرار خواهیم گرفت و کسب سه امتیاز می‌تواند فاصله ما را با رقبا زیاد کند.

ناظمی با غیرقابل قبول خواندن شرایط میزبانی در خورموج، گفت: من در طول 25سالی که با تیم‌های ورزشی به شهرهای مختلف کشورمان سفر می‌کردم، هرگز چنین جو مسموم و غیر ورزشی را تجربه نکرده بود، از ابتدا تا انتهای مسابقه به ما رکیک ترین فحاشی‌ها انجام شد و گروهی با طبل و بلندگوهای قوی پشت نیمکت ما نشسته بودند و فقط به ما فحاشی می‌کردند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار