مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خبر داد:

ختم 117 میلیون صلوات در محرم در حرم رضوی

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در ایام محرم الحرام سال جاری بیش از 117 میلیون ختم صلوات، قرآن و سوره در دارالقران الكریم حرم مطهر رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 08 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری دهه پایانی صفر آستان قدس رضوی، «علی امینی گازار» با بیان اینكه در ترازوی اعمال انسان ها عملی گرانبها تر و سنگین‌تر از صلوات بر محمد و آل محمد نیست ابراز كرد: در ماه محرم الحرام، ماه عزاداری سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) بیش از 10 هزار و 650 ختم قرآن برگزار شده است كه نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینكه در این ایام بیش از 113 هزار ختم صلوات و 4 هزار و 700 ختم سوره های قرآن كریم در بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) قرائت شده است، گفت: پیش بینی می شود تا پایان ایام ماه صفر و شهادت ولی نعمتمان علی بن موسی الرضا(ع) بیش از یك هزا و 200 ختم قرآن برگزار شود.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینكه ختم قرآن در حرم مطهر رضوی روزانه به صورت «ختم یک جزء»، « نیم جزء»، «یک حزب»، «نیم حزب» و «یک سوره» همچنین «صلوات» برگزار می شود، افزود: زائران می توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و ۱۶ تا ۲۰ به واحد ختم تلاوت نور دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی مراجعه و در این ثواب بزرگ شریك شوند.

وی ادامه داد: همچنین علاقه مندانی كه از حرم مطهر رضوی حضور ندارند می توانند با شماره تلفن ۳۲۰۰۲۵۶۰-051 تماس گرفته در طرح ختم کل قرآن کریم و صلوات ثبت نام‌کنند.

لازم به یادآوری است؛ واحد ختم تلاوت نور اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی با ارائه برنامه ای منظم به زائران علاقه ‌مند، کمک می ‌کند تا با تلاوت قرآن کریم، ذکر صلوات و ادعیه، با کلام وحی و عترت انس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار