البرز پایلوت دانش‌بنیان کشور می‌شود

کد خبر: ۱۴۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 10 December 2015

استاندار البرز گفت: پیشنهاد پایلوت شدن البرز در بحث دانش‌بنیان کشور ارایه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه فناوری و پژوهش در استان البرز اظهار داشت: استان البرز با داشتن مراکز علمی و تحقیقاتی بسیار مهم یکی از استان‌های مهم در توسعه علم و دانش است لذا با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم مسیر توسعه و پیشرفت را طی کنیم.

وی با اعلام اینکه با وجود این مراکز علمی و تحقیقاتی پیشنهاد پایلوت شدن استان البرز در بحث دانش‌بنیان کشور ارائه شده است افزود: وجود 9 مرکز تحقیقات کشاورزی و وجود مراکز علمی و تحقیقاتی دیگر از مهمترین دلایل ارائه این پیشنهاد بوده است.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود به فعالیت 40 شرکت دانش‌بنیان در استان البرز اشاره کرد و افزود: وجود این شرکت‌های دانش‌بنیان در استان البرز به عنوان ظرفیتی بسیار بزرگ محسوب می‌شود که می‌توان با استفاده از این مهم زمینه رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این استان را فراهم کنیم.

طهایی برگزاری نمایشگاه پژوهش در استان البرز را بسیار مهم توصیف کرد و برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها را گامی مهم در جهت رشد استعدادها و توسعه هرچه بیشتر این استان است.

در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان البرز که از 14 تا 18 آذرماه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج برگزار شده بود 150 غرفه در حوزه‌های پژوهشی صنعت، کشاورزی آخرین دستاوردهای خود را در معرض عموم قرار دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار