عبدالهی مطرح کرد:

15 هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه خاتم در حال اجرا است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بحث سازندگی را نیاز مبرم کشور دانست و گفت: در حال حاضر 15 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سطح کشور توسط قرارگاه خاتم در حال اجرا است که از این تعداد 700 پروژه آن مربوط به لرستان است.
کد خبر: ۱۶۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱ 22 January 2016
به گزارش خبر‌نگار خبرگزاری تابناک لرستان ، سردار سرتيپ "عبادالله عبداللهی" عصر جمعه در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه ساخت هزار تختبیمارستانی در لرستان که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با بيان اين كه ما روستایی بوده‌ایم که اکنون در این جایگاه قرار داریم، اظهار داشت: به روستاییان باید خدمت کنیم و نباید آن‌ها را به دست فراموشی بسپاریم.
وي افزود: روستاییان حق زیادی به گردن ما دارند چرا که اگر روستا‌ها تخلیه شوند، فاجعه تاسف‌باری به وجود خواهد آمد.

فرمانده قرارگاه خاتم تصریح کرد: بعد از این که از اختيارات جهاد كاسته شد، روستاییان هم به فراموشی سپرده شدند و متاسفانه اينك در بحث بهداشت و درمان، زیر‌ساخت و دیگر بخش‌ها با مشکل مواجه هستند.
عبداللهی با اشاره به اين كه قرارگاه خاتم در این زمینه کار‌های زیادی انجام داده، بیان داشت: با اجرای 15 هزار پروژه در کشور‌، لرستان هم 700 پروژه با اعتبار 8 هزار میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان این که نمی‌خواهیم کار‌های‌مان را بیش از حد رسانه‌ای کنیم، اظهار داشت: ساخت مراکز بهداشت در روستاهای لرستان را به مردم این استان هدیه خواهیم کرد.
فرمانده قرارگاه خاتم در ادامه با بیان این که در لرستان همدلی و همزبانی خوبی وجود دارد، خاطر‌نشان ساخت: ارتباط خوبی بین نماینده ولی فقیه، استاندار و سپاه وجود دارد.
عبداللهی با اشاره به اين كه حضور سردار مرتضی کشکولی در لرستان را نباید فراموش نمود، اذعان كرد: وي با حضورش در لرستان ایثارگری نموده چرا که منصب وی در خراسان بهتر از لرستان بوده است.
وی بخش دیگری از سخنان خود را به اجرای پروژه‌های قرار‌گاه اختصاص داد و گفت: قرارگاه خاتم 27 سال است که پروژه‌های مختلف به خصوص در حوزه بهداشت و درمان را در کشور به سرانجام رسانده است.
فرمانده قرارگاه خاتم با اشاره به این که تدوین پروژه ساخت 18 هزار تخت بیمارستانی توسط وزیر بهداشت در کشور کلید خورد، تشریح کرد: در این حوزه ما به عنوان قرارگاه ورود پیدا کردیم که اولویت ساخت آن‌ها بر عهده وزارت بود، اما قرارگاه اعتقاد دارد این پروژه را در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار