برخورد پلیس در پیست آبعلی فرهنگی خواهد بود

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به برخورد جدی پلیس با متخلفان هنجار شکن در پیست اسکی آبعلی گفت: پایه و برنامه پلیس در این پیست مبتنی بر رفتار فرهنگی است.
کد خبر: ۱۷۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹ 31 January 2016
سرهنگ عبدالرضا ناظری در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند که با محوریت رسیدگی به وضع پیست اسکی آبعلی برگزار شد، افزود: وجود چند مدیریت در اداره پیست اسکی آبعلی از مشکلات اساسی آن محسوب می شود که امروز گریبان گیر نخستین پیست اسکی در ایران شده است. 

وی تصریح کرد: امروزه پیست اسکی آبعلی میزبان ورزشکاران و علاقمندان زیادی از شهر تهران و استان های همجوار است و این پیست فضای بسیار مناسبی را برای تفریح و غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها به وجود آورده اما از ناهنجاری های آن نمی توان چشم پوشی کرد. 
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: دستگاه های فرهنگی باید در امر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در پیست اسکی آبعلی گام بردارند.

سرهنگ ناظری ادامه داد: مطمئنا باید اقداماتی در پیست اسکی آبعلی انجام شود تا جان خانواده ها و فرزندان آنها به خطر نیفتد و پلیس نیز تمام توان خود را برای این منظور به کار گرفته است. 
وی افزود: بنابر دستور فرمانده نیروی انتظامی با ناهنجاری ها برخورد جدی خواهد شد و مسئولان از این نظر دغدغه ای نداشته باشند. 

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام محمد علاءالدینی رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند با اشاره به مدیریت چندگانه این پیست، گفت: بخشداری، شهرداری و اداره ورزش و جوانان امروز در اداره پیست اسکی آبعلی دخیل هستند.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند افزود: البته در حال حاضر، پیست اسکی آبعلی زیر نظر شهرداری آبعلی و با نظارت اداره ورزش و جوانان مدیریت می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار