برترین‌های ۷ رشته ورزشی جشنواره محلات کرج معرفی شدند

کد خبر: ۱۷۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 06 February 2016


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی کرج از معرفی تیم ها و نفرات برتر ۷ رشته ورزشی سومین جشنواره ورزشی محلات کرج خبر داد.

حسین عربیان در گفتگو با مهر، اظهار کرد: جشنواره ورزشی محلات کرج با حضور نزدیک به ۲۴ هزار نفر از ابتدای بهمن ماه آغاز شده است.

وی افزود: در بخش آقایان مسابقات فوتسال سالن های ولیعصر و شهدای گلشهر، والیبال سرحدآباد، تکواندو، دارت و ورزش رزمی سورنا به پایان رسیده است.

عربیان خاطرنشان کرد: در بخش بانوان نیز کونگ فو، تکواندو، آمادگی جسمانی و دارت با معرفی تیم ها و نفرات برگزیده به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه روز جمعه گذشته همایش کوهپیمایی این جشنواره در کوه عظیمیه کرج برگزار شد گفت: در این همایش بیش از ۲۵۰ نفر از شهروندان مشارکت داشتند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج با اشاره به کثرت تیم ها و شهروندان و حجم بالای کار در این جشنواره گفت: خوشبختانه در ۱۵ روز اخیر مسابقات بدون تاخیر و کمترین تغییر برگزار شده است و امیدوارم در ادامه شاهد اجرای مطلوب جشنواره سوم باشیم.

عربیان ادامه داد: بیشترین مخاطب ما در این جشنواره در رشته های فوتسال، مینی والیبال و گل کوچک است لذا مسابقات این رشته های ورزشی به تناوب و در سالن های تحت پوشش شهرداری کرج برگزار می شود.

وی در پایان به زمان اتمام این جشنواره اشاره کرد و گفت: پیش بینی ما به سرانجام رسیدن مسابقات در نیمه دوم اسفندماه است و با توجه به تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه اجرایی تاکنون فکر می کنم در این بازه زمانی جشنواره سوم به پایان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار