افتتاح مرکز داده دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور دکتر فرهادی

کد خبر: ۱۷۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 10 February 2016

وزیر علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز مرکز داده دانشگاه سیستان و بلوچستان را افتتاح کرد.

دکتر علیرضا بندانی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: مرکز جامع داده‌های دانشگاه سیستان و بلوچستان واقع در طبقه پایین کتابخانه مرکزی دانشگاه امروز با حضور دکتر فرهادی افتتاح شد.

وی اظهار کرد: مرکز داده‌ها یک ابر حافظه مرکزی است که اطلاعات تمام سرورهای دانشگاه در آن ذخیره می‌شود و علاوه بر آن قرار است که از اطلاعات تمام سرورهای سطح استان سیستان و بلوچستان را پشتیبانی کند.

دکتر بندانی خاطرنشان کرد: نمونه این مرکز داده تاکنون در جنوب شرق کشور وجود نداشته است.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: حوزه اصلی فعالیت مرکز داده دانشگاه سیستان و بلوچستان در زمینه امنیت نرم افزارهای کاربردی ، نرم افزار‌های آموزشی ، مشاوره‌ای و بومی سازی ابزارهای مربوطه است.

بندانی همچنین اظهار کرد: پروژه‌های آزمایشگاه شماره ۲ دانشگاه، اهدایی از طرف یکی از خیران استان و کتابخانه دیجیتال دانشگاه، اهدایی توسط بنیاد قلم‌چی امروز با حضور دکتر فرهادی کلنگ‌زنی شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز سه‌شنبه، ۲۰ بهمن‌ماه جهت افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه سیستان و بلوچستان و دیدار با روسای دانشگاه‌های این استان، به این استان سفر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار