تشکیل مجمع فصلی بسیج اقشار خلخال

هم‌زمان با ایام‌‌الله دهه مبارک فجر مجمع فصلی بسیج اقشار شهرستان خلخال تشکیل شد.
کد خبر: ۱۷۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 11 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، هم‌زمان با ایام‌الله مبارک دهه‌فجر انقلاب اسلامی دومین مجمع فصلی اقشار شهرستان خلخال با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان و بانوان در مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال تشکیل شد.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه خلخال با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و استفاده از نظر نخبگان گفت: جذب حداکثری نخبگان جوان یکی از اهداف مجمع فصلی بسیج اقشار بوده و هدف مهم‌تر جذب حداکثری جوانان برای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است.

مصطفی کریمی گفت: در مجمع فصلی اقشار با حضور ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان و نخبگان مشکلات شهرستان در حضور مسئولین مطرح و راهکارهای لازم نیز از سوی بسیجیان و مسئولین پیشنهاد شده و به صورت یک صورت‌جلسه تدوین و برای ارائه به دستگاه‌های اجرایی برای حل و رفع آنان رئیس شورای اداری آن را در جلسه شورای اداری مطرح و دستورات لازم صادر می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر کارگروه مجمع فصلی شهرستان خلخال هشت کمیته را سامان‌دهی کرده که در هر کمیته بسته به موضوع و اهداف تعیین شده مشکلات دسته‌بندی و راهکارهای لازم برای رفع آن گردآوری شده و در این گونه نشست‌ها با حضور تمامی کارگروه‌ها مطرح و ارائه طریق می‌شود.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن و حضور در پای صندوق‌های رأی تأکید و بر لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرد.

در این مراسم علی نظری شیخ احمد فرماندار خلخال نیز ضمن ارائه عملکرد شهرستان خلخال در بخش‌های اعتباری، عمرانی و اقتصادی و برنامه‌های پیش‌روی شهرستان گفت: در بخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی نیاز به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است و با تکمیل راه‌های مواصلاتی این حضور سرمایه‌گذاران محقق خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار