قشم، تجلی وحدت شیعه و اهل سنت

مردم شیعه و اهل سنت جزیره قشم همپای دیگر هم میهنان ایران اسلامی، دست در دست هم و با شعارهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر خلق کردند.
کد خبر: ۱۷۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 11 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مردم همیشه در صحنه قشم از آغازین ساعات امروز، مسیر راهپیمایی از مقابل امامزاده سیدمظفر (ع) تا میدان شهدای گمنام را با پای پیاده و شعارهای کوبنده انقلابی طی کردند تا به دشمنان نشان دهند هنوز از آرمان های انقلاب دست نکشیده اند.
 
ائمه جمعه و جماعات، شهروندان، دانش آموزان، دانشجویان و مسئولان دولتی و منطقه آزاد بار دیگر همچون سال های گذشته، پا به پای هم در صفوفی به هم فشرده، «ندای الله اکبر، خامنه ای رهبر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» سردادند تا بار دیگر طنین حق طلبی ایرانیان را به گوش جهانیان برسانند.
 
امروز زن و مرد، پیر و جوان آمده بودند از آنچه در طول 37 سال پر فراز و نشیب به دست آورده بودند، پاسداری کنند و با آبیاری نهال انقلاب، برگ زرین دیگری در صفحات تاریخ جمهوری اسلامی رقم بزنند.
 
شرکت کنندگان در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، عکس هایی از حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند، شعارهای انقلابی سر دادند و بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرده و برحفظ دستاوردهای انقلاب به ویژه موفقیت های هسته ای تاکید کردند.
 
در پایان این راهپیمایی، بیانیه پایانی راهپیمایی 22 بهمن قرائت شد و مردم نیز با مشت های گره کرده و فریاد های استکبارستیزی، پایبندی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار