رئیس اداره ورزش و جوانان اراک از حضور شورانگیز جوانان و ورزشکاران اراکی در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی كرد.

تابناک: رئیس اداره ورزش و جوانان اراک : تجلی حضور حماسی مردم بزرگوار نشانه ثبات قدم در استمرار اهداف امام، انقلاب و شهداء بوده وبا این حضور گسترده دشمنان بدانند نمی تواندمردم فهیم ایران را از انقلاب شکوهمند اسلامی جدا سازد.
کد خبر: ۱۸۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 13 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی،"عابد حقدادی"رئیس اداره ورزش و جوانان اراک گفت: از تمامی روسا، دبیران و سایر اعضای هیات های ورزشی، باشگاه های ورزشی، تیم های مختلف، مربیان، سرپرستان و مدیران و همچنین جوانان در بخش های مختلف بویژه سازمان های مردم نهاد شهرستان اراک به دلیل این حضور پر رنگ تقدیر می کنیم.

وی ادامه داد: مردم ما نشان دادند که همواره پشتیبان انقلاب، آرمانها و ارزش های والای اسلام و انقلاب، امام راحل و خون شهدا هستند و این مسئله را به خوبی در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد پشتوانه انقلاب اسلامی حضور مردم در میادین اینچنینی است و جامعه ورزش وجوانان روز گذشته در هوایی آرام و آفتابی با حضور گرم خود نشان دادند زیر بار ظلم و زور دشمنان نمیروند و همچون کوه پشتیبان اسلام و ولایت فقیه هستند.

حقدادی افزود تجلی حضور حماسی مردم بزرگوار نشانه ثبات قدم در استمرار اهداف امام، انقلاب و شهداء بوده وبا این حضور گسترده دشمنان بدانند نمی تواندمردم فهیم ایران را از انقلاب شکوهمند اسلامی جدا سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار