افتخارآفريني دانشجوي دانشگاه حائری میبد در مسابقات ملی مهارت

کد خبر: ۱۸۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 18 February 2016
"محمدحسین براتی" دانشجوی رشته صنایع دانشگاه آیت الله حائری میبد مدال برنز مسابقات ملی مهارت را کسب کرد.
 "محمدحسین براتی" دانشجوی سال سوم رشته مهندسی صنایع دانشگاه آیت الله حائری میبد در رشته تراش CNC از بین رقبا توانست با کسب مدال برنز، رتبه سوم کشوری این رشته را از آن خود كند.

در بخشی از لوح تقدیر صادره برای محمد حسین براتی که به امضای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیده، آمده است؛ "بی‌تردید مسابقات ملی مهارت، عرصه ارزشمندی برای حضور فرزندان جمهوری اسلامی ایران است که با نیروی ایمان، اراده و تلاش در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور خویش گام نهاده و با حضور در عرصه‌های مهارتی در حماسه بزرگ توسعه کشور نقش آفرینی می‌كند."

دکتر " عباس کلانتری خلیل‌آباد" رئیس دانشگاه آیت الله حائری میبد نیز با ارائه یک لوح تقدیر از درخشش و موفقیت این دانشجو  تقدیر كرد و گفت: راه‌اندازی بازارچه کارآفرینی از جمله برنامه‌های دانشگاه است که جای آن در دانشگاه انصافا خالی بوده است.

وی افزود: این بازارچه پس از راه‌اندازی باید در عمل، فعالیت‌هایی داشته باشد تا دانشجویان در عرصه‌های مهارتی و کارآفرینی نیز سازمان‌دهی شوند.

کلانتری گفت: امروز حتی در رشته‌های علوم انسانی نیز مباحث کارآفرینی و اشتغالزايی مطرح است که فعالیت این بازارچه در دانشگاه بصورت عملی و نه در مقام شعار و سخن می‌تواند تأثیرات بسیار خوبی به همراه داشته باشد.

گفتني است؛ براساس برنامه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، برگزیدگان کشوری این دوره مسابقات که شانزدهمین دوره ملی آن بود، در چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت که سال 2017 در کشور امارات برگزار خواهد شد، با نمایندگان کشور های مختلف جهان در حدود 30 رشته رقابت خواهند کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار