مشروعیت زدایی از انتخابات و ایجاد خلاء قانونی در کشور

رأی ایرانی آری، رأی انگلیسی هرگز

تابناک: بی بی سی در برنامه چشم انداز بامدادی گزارش مفصلی از تلاش عناصر ضدانقلاب پخش نمود و عنوان کرد : در هفته های اخیر، فراخوانی در شبکه های مجازی به جریان افتاده که موضوع آن، رأى نیاوردن محمد یزدی، احمد جنتی و مصباح یزدی در انتخابات مجلس خبرگان است.
کد خبر: ۱۸۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 19 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، بی بی سی در برنامه چشم انداز بامدادی گزارش مفصلی  از تلاش عناصر ضدانقلاب پخش نمود و عنوان کرد : در هفته های اخیر، فراخوانی در شبکه های مجازی به جریان افتاده که موضوع آن، رأى نیاوردن محمد یزدی، احمد جنتی و مصباح یزدی در انتخابات مجلس خبرگان است.

همین خط خبری دقیقا از سوی شبکه فارسی زبان VOA و رادیو فردا وابسته به سازمان CIA نیز دنبال می شود.

مثلث امریکا، اسرائیل و انگلیس در یک طراحی پیچیده، مشروعیت زدایی از انتخابات در ایران و ایجاد خلاء قانونی در کشور را در دستور کار قرار داده اند. این سناریوی بسیارخطرناک چهار فاز زیر را شامل می شود.

1 - دو قطبی سازی انتخابات و افکار عمومی

2 - مهندسی و مدیریت بر افکار عمومی در انتخابات

3 - مشروعیت زدایی از انتخابات و ایجاد خلاء قانونی در کشور

4 - انتقال نا امنی به محیط داخلی ایران

رأی ایرانی آری، رأی انگلیسی هرگز

در فاز اول این سناریو، جریان های ضدانقلاب و رسانه های بیگانه از طریق راه اندازی به اصطلاح کمپین و انعکاس رسانه ای آن، سعی دارند فضای انتخاباتی ( بویژه انتخابات خبرگان ) را به شدت دو قطبی نمایند. در مرحله دوم با مهندسی و مدیریت بر افکار عمومی، به مخاطبان خود دیکته کنند که به چه کسانی رأى بدهند و به چه کسانی رأى ندهند. از منظر طراحان سناریو موفقیت در این دو مرحله و عدم رأى آوری شخصیت های انقلابی و مسؤل انتخابات و نظارت بر آن، زمینه ساز فاز سوم سناریو برای مشروعیت زدایی از انتخابات خواهد شد که نتیجه آن باید منجر به ایجاد خلاء قانونی در کشور و انتقال نا امنی به محیط داخلی ایران گردد.

اکنون با برملا شدن این سناریوی طراحی شده و انذار رهبر معظم انقلاب، لازم است

اول: لازم است افرادی که مبادرت به انتشار لیست انتخاباتی کرده اند افرادی که از حمایت انگلیسی ها و آمریکایی ها برخوردارند را از لیست مورد نظرشان حذف کنند.

دوم: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای از جمله تاثیرگذار ترین اقداماتی است که می شود در جهت دفع این خطر بزرگ استفاده کرد.

سوم: جبهه مومن انقلاب در راستای بصیرت افزایی، هر چه سریعتر سناریوی دشمنان را برای افکار عمومی برملا سازد.

چهارم: مردم آگاه و هوشیار ایران با عزم رأى ایرانی آری، رأی انگلیسی هرگز به پای صندوق های رأی بروند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار