انتخابات و نماز جمعه این هفته بیرجند ...

امام جمعه بیرجند: کسانی که دم از دین و اصولگرایی می‌زنند برای رای بالا با هم کنار بیایند

حجت الاسلام رضایی: برخی شعارها و وعده‌های توخالی می‌دهند در حالی که نماینده مجلس وظیفه‌اش قانونگذاری است / وارد کردن روایات جعلی به فرهنگ اهل بیت ع از نفوذهای دشمن در طول تاریخ بوده است
کد خبر: ۱۸۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷ 19 February 2016
امام جمعه بیرجند: کسانی که دم از دین و اصولگرایی می‌زنند برای رای بالا با هم کنار بیایند

امام جمعه بیرجند گفت: برخی شعارها و وعده‌های توخالی می‌دهند در حالی که نماینده مجلس وظیفه‌اش قانونگذاری است تا درجهت اهداف و کارآمدی نظام فعالیت کند.

به گزارش تابناک، حجت الاسلام علی رضایی امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تاکید بر اینکه دشمن مانند شیطان در کشور نفوذ می کند تا اقتصاد و سیاست و جوانان را نابود کند، گفت: باید مواظب باشیم تا دشمن نتواند در کشور ورود پیدا کند.

به گفته وی، هدف از نفوذ بهم زدن و خراب کردن است و در زمان های مختلف دشمن نیز سعی کرده برحکومت‌ها حاکمیت کند و زمانی که با شکست مواجه شده از راه نفوذ داخلی وارد شده است.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر شناسایی راه‌های شناسایی نفوذ دشمن، وارد کردن روایات جعلی به فرهنگ اهل بیت ع را از دیگر نفوذهای دشمن در طول تاریخ برشمرد و گفت: امروز نقشه استکبار جا به جایی باورها و ارزش ها از راه نفوذ است تا ربا و ناپاکی جای صداقت، دروغ و مال حرام وارد زندگی مردم شود.

رضایی اظهارکرد: دشمن در عرصه سیاسی سعی دارد تا جلوی تغییرات صحیح و منطقی و در صحنه بودن مردم و رشد جامعه را بگیرد و منافع غربی را به جای منافع ملی وانمود کند و کشور را به تباهی بکشاند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه جاری، با تاکید بر اینکه قانون مبنای تمام امور است، افزود: برخی شعارها و وعده‌های توخالی می‌دهند در حالی که نماینده مجلس وظیفه‌اش قانونگذاری است تا در جهت اهداف و کارآمدی نظام فعالیت کند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه برخی شورای نگهبان را مورد هجوم قرار دادند، تصریح کرد: این مجموعه مورد اعتماد است اما متاسفانه برخی بی‌توجهی می‌کنند و مجلس نباید مرعوب غرب و امریکا باشد.

رضایی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه جاری، خاطرنشان کرد: برای اینکه نماینده منتخب با رأی بالا وارد مجلس شود نیاز است کسانی که دم از دین و اصولگرایی می‌زنند با هم کنار بیایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار