پرداخت مطالبات فرهنگیان اردبیل تا پایان سال

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به علت محدودیت‌های‌ مالی تا کنون پاره‌ای از مطالبات گذشته فرهنگیان پرداخت نشده که انتظار می‌رود تا پایان سال ۹۴ در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.
کد خبر: ۱۸۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹ 23 February 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، حسین برزگر ماهر بعد از ظهر امروز در همایش معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی نواحی و مناطق استان آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: فعالیت‌ها و تلاش‌های همکاران مالی و اداری در نواحی و مناطق ببه ویژه معاونان پشتیبانی که با همکاری و تلاش‌های شبانه‌روزی خود با وجود تنگناهای مالی با تشخیص اولویت هزینه‌ها مدیریت خوبی بر مسایل مالی داشتند، شایسته قدردانی است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های مالی که در وزارت آموزش و پرورش به عمل آمده و با عنایت ویژه دولت امیدواریم مشکلات آموزش و پرورش در سال 95 مرتفع شده و بتوانیم نارسایی‌ها و نواقص را در نظام تعلیم و تربیت استان اردبیل برطرف کنیم.

برزگر ماهی با اشاره به تلاش‌ها و عنایت ویژه دولت و وزارت آموزش و پرورش برای رفع مشکلات مالی فرهنگیان بیان کرد: به علت بدهی‌ها و محدودیت های‌مالی دولت، نتوانسته‌ایم تا کنون پاره‌ای از مطالبات گذشته فرهنگیان را محقق سازیم و امیدواریم تا پایان سال 94 بتوانیم بخشی از مطالبات اساسی همکاران فرهنگی را پرداخت کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: محور تمامی فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل بر مبنای سند تحول بنیادین است و تلاش و جدیت بر این است تا بر پایه این سند تحول اساسی را در آموزش و پرورش فراهم کنیم.

وی با تاکید بر بحث درآمدزدایی در آموزش و پرورش تصریح کرد: انتظار می‌رود که همکاران با تلاش‌هایی که خواهند داشت از قابلیت‌ها و توانمندی‌های استانی و ظرفیت‌های نواحی و مناطق خود بهره گرفته و در راستای درآمدزایی از آنها استفاده کنند.

برزگر ماهر اظهار کرد: مدیریت مالی بر دو اصل مدیریت بر هزینه‌ها و مدیریت بر درآمدها پایدار است که با رعایت این اصول می‌توان وضعیت موجود را تا حدی مطلوب مدیریت کرده و زمینه‌ساز توسعه و تعالی در نهاد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با قدردانی از حضور تمامی فرهنگیان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امیدواریم حضور پرشور این قشر تاثیرگذار را در پای صندوق‌های رای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شاهد باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار