پس از یک هفته در کما بودن و بستری در بیمارستان ؛

اولین اخبار ارتحال آیت‌الله واعظ طبسی چگونه منتشر شد؟!

آیت الله عباس واعظ طبسی بامداد جمعه به ملکوت اعلی پیوست اما با وجود اینکه ایشان از 7اسفندماه در کما بود و اخبار عیادت بزرگان از ایشان به صورت مستمر در مرکز توجهات رسانه‌ها بود اما اولین خبرهای ارتحال این فقیه مجاهد کاملا غیر رسمی و از طریق شبکه های اجتماعی منعکس گردید.
کد خبر: ۱۹۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 04 March 2016
به گزارش تابناک رضوی، صفحه اینستاگرام رضا واعظ طبسی، نوه آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در استان های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی حدود ساعت 2:40 بامداد با انتشار عکسی از تولیت آستان قدس رضوی (ع) نوشت: انالله و انا الیه راجعون، روح بلند حضرت آیت الله واعظ طبسی به ملکوت اعلا پیوست.

کانال تلگرامی غلامعلی حدادعادل نیز ساعت 3:52 بامداد جمعه 14 اسفند از درگذشت آیت الله عباس واعظ طبسی خبر داد درحالیکه تا ساعت‌ها هیچ کدام از منابع رسمی و حتی رسانه ملی این خبر را تایید نکردند.

جالب اینکه آستان قدس رضوی و قائم مقام تولیت ، دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان، شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان نیز همگی ساعتها پس از اخبار شبکه های اجتماعی پیام‌های تسلیتشان ارسال و ارائه گردید.

گفتنی است در چند روز گذشته و پس از بستری شدن آیت الله واعظ طبسی، شخصیت هایی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله سید حسن خمینی، سید مجتبی خامنه ای، آیت الله گلپایگانی، اسحاق جهانگیری ، حسین فریدون و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان ارشد نظام نیز به عیادت وی رفته بودند.

اولین اخبار ارتحال آیت‌الله واعظ طبسی چگونه منتشر شد؟!


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار