هاکی بازان قمی نایب قهرمان مسابقات مدارس هاکی کشور

رئیس هیئت هاکی استان قم گفت: هاکی بازان قمی به دلیل تفاضل گل کمتر و با کج سلیقگی مسئولان برگزاری مسابقات در عدم لحاظ بازی رودررو، نایب قهرمان مسابقات مدارس هاکی کشور شدند.
کد خبر: ۱۹۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 05 March 2016
به گزارش تابناک قم، مسعود رضاییان اظهار داشت: تیم هاکی پایه قم برای نخستین بار در تاریخ این رشته ورزشی در قم، توانست در مسابقات مدارس هاکی کشور به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

وی افزود: مسابقات مدارس هاکی سراسر کشور با هدف استعدادیابی فدراسیون هاکی در شرایطی در اراک پایان یافت که تیم هاکی قم در عین شایستگی برای کسب قهرمانی و با کج سلیقگی مسئولان برگزاری مسابقات به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

رئیس هیئت هاکی استان قم گفت: تیم هاکی قم در این مسابقات در جدول پایانی با تیم هاکی اراک هم امتیاز شد و در بازی رودررو نیز این تیم را شکست داده بود اما با نظر مسئولان برگزاری، تفاضل گل به جای بازی روددرو در نظر گرفته شد تا تیم هاکی قم نایب قهرمان شود.

رضاییان بیان کرد: دور نهایی مسابقات هاکی مینی سالنی کشور با حضور 6 تیم بر‌تر کشور شامل خراسان رضوی، اصفهان، گلستان، مرکزی، زنجان و قم برگزار شد و تیم هاکی قم به استثنای دیدار برابر زنجان در سایر بازی‌ها پیروز شد.

وی عنوان کرد: این تیم ابتدا 2 بر صفر و سپس 3 بر صفر اصفهان را شکست داد و در ادامه توانست خراسان رضوی را یک بر صفر از پیش رو بردارد و سپس 3 بر 2 گلستان را شکست دهد.

رئیس هیئت هاکی استان قم تصریح کرد: نماینده هاکی قم در ‌‌نهایت 2 بر صفر به زنجان باخت و همین شکست برای از دست دادن قهرمانی کافی بود البته تلاش بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم هاکی قم که با انبوه مشکلات راهی این مسابقات شدند قابل تقدیر بود.

رضاییان خاطرنشان کرد: تیم هاکی قم با ترکیب محمد حسین شفایی، ابوالفضل فغانی، رضا رشید، علی شکری، ابوالفضل آفتابی، محمد امین صمدی، حسام الدین حبیبیان، جلال آموزور، محمد مهدی نورزاده و علی علیپور با مربیگری احسان یوسف وند در این دوره از مسابقات حاضر بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار