فرماندار کرج:

سیاسیون سطح تحمل خود را بالا ببرند

نخستین جلسه شورای اداری کرج در حالی برگزار شد که فرماندار این شهرستان گزارشی از دستاوردهای دولت و همچنین برنامه های امسال مدیریت ارشد کرج برای مرکز استان را ارائه کرد.
کد خبر: ۱۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 07 April 2015
نخستین جلسه شورای اداری شهرستان کرج در حالی برگزار شد که معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، گزارشی از دستاوردهای دولت و همچنین برنامه های امسال مدیریت ارشد کرج برای مرکز استان را ارائه کرد.
به گزارش تابناک – البرز: محمد تقی ایرانی معتقد است که سال 93 برای کشور فراز و نشیب‌هایی از جمله کاهش قیمت نفت به همراه داشت، اما دولت موفق به اجرای طرح‌هایی از جمله بیمه سلامت، تامین امنیت کشور و مقابله با تروریست ها و گروه های منحرف مذهبی شد.
وی تاکید کرد که رفع تحریم ها سرعت پیشرفت کشور به ویژه در حوزه اقتصادی را تسریع می بخشد.
فرماندار کرج تحقق منویات مقام معظم رهبری از جمله در حوزه حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و همدلی و همزمانی دولت و ملت را اولویت کشور در سال 94 توصیف کرد.
ایرانی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد که در سال 94 مهمترین اولویت فرمانداری کرج در راستای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب برخورد با تصرف کنندگان اراضی ملی و تخریب کنندگان منابع ملی است.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی از فعالان سیاسی خواست تا سطح تحمل خود را بالا برده و منافع ملی را بر منافع شخصی و گروهی ارجح بدانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار