ثبت 1 طلاق به ازای هر 7 ازدواج در دامغان

به گزارش تابناک سمنان،رئیس ثبت احوال دامغان از اعلام آمار وقایع حیاتی 4 گانه شهرستان دامغان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 15 March 2016
آخرین جلسه کارگروه ثبت وقایع حیاتی شهرستان دامغان در سال 94 با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و رئیس ثبت احوال دامغان و مسئولین مربوطه در محل فرمانداری دامغان برگزار شد.

علی محمد مویدی زاده معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دامغان با اشاره به اهمیت موضوع ثبت وقایع حیاتی در جهان امروز گفت: ثبت و تهیه آمار و ارقام و بکارگیری آن نقش حیاتی در رشد و توسعه اقتصادی کشورهای جهان دارد.

وی افزود: با بررسی آمارهای ارائه شده در طی سال گذشته و سه ماه اول سال جاری از سوی ثبت احوال شهرستان روند کار و فعالیتها دراین زمینه را مثبت دانست  و افزود: ثبت وقایع حیاتی ما را در برنامه ریزی ها بویژه در تهیه سند جامع توسعه شهرستان یاری می رساند.

محمدرضا قربانی رئیس ثبت احوال دامغان با اشاره به وقایع حیاتی  9 ماهه سال 94 گفت: در آمار 9 ماه امسال تعداد 1084 تولد ثبت شده است که نسبت به سال گذشته 7% افزایش داشته است و تعداد 322 فوتی به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به سال گذشته 34% کاهش داشته است.

قربانی در ادامه اظهار کرد: در 9 ماهه 94 تعداد 539 ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته 9% کاهش داشته است و 87 طلاق نیز به ثبت رسیده که با رشد 17% نسبت به سال گذشته می باشد.

وی همچنین تصریح کرد: به ازای هر 7 ازدواج یک طلاق در دامغان ثبت می شود.

 رئیس ثبت احوال دامغان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهرستان دامغان با مشارکت بالای خود در انتخابات ثابت کردند که همواره در همه ی صحنه ها پشتیبان نظام خود هستند.


منبع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار