انتقال ترمینال مسافربری اردبیل به خارج از شهر

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل از انتقال قطعی پایانه مسافربری اردبیل به خارج از شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۰۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 07 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، علی رحمتی در نشست مسئولان حمل و نقل اردبیل اظهار کرد: در سال جدید به جد موضوع انتقال ترمینال و پایانه مسافربری اردبیل را از داخل شهر به خارج شهر پیگیری می‌کنیم تا با مشارکت بخش خصوصی و حل مشکل زمین عملیات احداث آغاز شود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل از انتقال قطعی پایانه مسافربری اردبیل به خارج از شهر در سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا با این کار از ترافیک و ایجاد برخی از مشکلات برای ساکنان اطراف پایانه مسافربری اردبیل جلوگیری شود، افزود: همت‌ ما بر این است تا در 2 سال آینده بتوانیم این مجموعه را آماده ارائه خدمات به مسافران و همطونانمان کنیم تا جابجایی‌ها به شکل راحت و مناسب انجام شود.

انتقال خودروهای سنگین به شهرک حمل و نقل

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل بیان کرد: با همکاری مسئولان قضایی و پلیس جلوی هرگونه توقف خودروهای سنگین و نیمه سنگین در داخل شهرها و شهرک‌ها گرفته شده و در سال جدید قرار است با تدارک 6 هکتار فضا در شهرک حمل و نقل اردبیل این خودروهای سنگین به این مکان انتقال پیدا کنند.

رحمتی افزود: با این اقدام اعتراض و گلایه برخی از هموطنانمان در توقف خودروهای سنگین در برخی از کوچه‌ها، معابر و خیابان‌ها و محلات و شهرک‌های مسکونی برطرف شده و زمینه توقف ایمن و راحت خودروها نیز به همراه آسودگی خاطر رانندگان فراهم می‌آید.

این مسئول به افتتاح پروژه نصب و راه‌اندازی تلویزیون شهری در پایانه مسافربری اردبیل اشاره کرد و گفت: این پروژه در کمتر از شش ماه و با صرف اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان اجرایی و عملیاتی شد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل تصریح کرد: تلویزیون شهری نسب شده در پایانه مسافربری قابلیت پخش تصاویر آنلاین دوربین‌های نظارتی و اطلاع شرکت‌های مسافربری از وضعیت جاده‌ها به صورت آنلاین را دارد.

رحمتی یادآور شد: در سایه این اقدام رانندگان وسایط نقلیه عمومی از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها باخبر شده و انتخاب مسیر مناسب را انجام می‌دهند.

وی گفت: این اقدام زمینه‌ای را فراهم کرده تا اطلاع مسافران از شرایط جاده‌ها و مدیریت سفر به شکل درست و مناسب انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار