ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در یزد راه‌اندازي شد

کد خبر: ۲۱۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 11 April 2016

به گزارش تابناک یزد،استاندار یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در سال جدید، از راه‌اندازي ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان یزد خبر داد.

 "سیدمحمد میرمحمدی" در اولین نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با اشاره به ضروت استفاده از ظرفیت‌های داخلی در راستای توسعه بیش از پیش استان، اظهار کرد: استان یزد در سال گذشته با مشارکت خوب مردم و همت بالای مسئولان استان دستاوردهای خوبی کسب کرده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات آرام و سالم در هفتم اسفند 94، گفت: رفاقت بین نامزدها و حامیان آنها در استان یزد از جمله مهمترین ویژگی انتخابات مجلس شورای اسلامی و نشانه بلوغ سیاسی اقشار مختلف جامعه در استان یزد بود.

استاندار در ادامه جلب اعتماد مردم را از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید دانست و بیان کرد: تمام مسئولان و دست اندرکاران نظام اسلامی به ویژه استان یزد بیش از پیش برای حفظ اعتماد عمومی جامعه احساس مسئولیت کنند.

میرمحمدی با اشاره به راه‌يابی انتخابات حوزه انتخابیه مهریز به دور دوم انتخابات، خاطرنشان کرد: دولت و نظام انقلاب اسلامی ایران، نتیجه همبستگی و احساس نیاز آحاد جامعه در عرصه های مختلف سیاسی،‌ اجتماعی،‌ اقتصادی و فرهنگی است،‌ که برای پیشبرد اهداف خود به کمک و مشارکت مستمر ملت نیاز دارد.

وی با اشاره به ضرورت تلاش برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، افزود: تلاش بیشتر،‌ استفاده از ظرفیت‌های داخلی،‌ همبستگی بیشتر و استفاده هدفمند از ظرفیت بخش خصوصی،‌ از جمله رویکردهای اقتصاد مقاومتی است.

استاندار با تأکید بر توجه ویژه به ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی،‌ 12 برنامه ملی تدوین کرده که دارای 60 طرح و بیش از 250 پروژه عملیاتی است که به تصویب شورای اقتصادی نيز رسیده است.

میرمحمدی با اشاره به راه‌اندازی ستاد اقتصاد مقاومتی در استان یزد، بیان کرد: پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان یزد، ایجاد زمینه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی،‌ ایجاد اشتغال پایدار ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی،‌ گسترش ابعاد فعالیت‌های دانش بنیان و جلب مشارکت افراد برای اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام،‌ از جمله مهمترین موارد در دستور کار استان در سال جدید است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار