ضرورت کنتور گذاری 3 هزار حلقه چاه در استان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که جلوگیری از اتلاف انرژی بستری برای اجرای عملیاتی اقتصاد مقاومتی است، گفت: کنتورگذاری 3 هزار حلقه چاه در کهگیلویه و بویراحمد بسترساز اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۲۱۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 21 April 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داوود راهزادی بعد از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی حراست‌های آب و برق استان کهگیلویه بویراحمد با اشاره به این که لازم است همه در حفظ بیت‌المال سهیم باشیم، اظهار کرد: از وظایف مهم ما مسئولان حفظ و حراست از منابع انرژی است تا بتوانیم این میراث گرانبها را در اختیار آیندگان نیز قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مشکلات اصلی این است بعضی از چاه‌های آب آشامیدنی و همچنین چاه‌های کشاورزی در سطح استان فاقد انشعاب مجاز برق هستند.

این مسئول همچنین یکی دیگر از از مشکلات را مربوط به خرابی و معیوب بودن انشعابات برق دانست و گفت: لازم است ساماندهی لازم در این خصوص انجام شود.

راهزادی در بخش دیگری از اظهارت خود در جمع شورای هماهنگی حراست‌های آب و برق استان تصریح کرد: در استان تعداد سه هزار حلقه چاه آب کشاورزی و آب آشامیدنی وجود دارد که لازم است فکری به حال مجاز کردن انشعاب آن‌ها کرد.

وی گفت: همه وظیفه داریم سرمایه‌ها را به بیت‌المال برگردانیم و از اتلاف انرژی جلوگیری کنیم.

این مسئول؛ تحقق بخشیدن اقتصاد مقاومتی را مستلزم ایجاد بسترهای لازم دانست و گفت: جلوگیری از اتلاف انرژی از کارهایی است که موجب بسترسازی برای اقتصاد مقاومتی می‌شود.

راهزادی تصریح کرد: مردم و مسئولان وظیفه دارند در این نوع از اقتصاد با استفاده درست و بهینه از سرمایه‌های کشور از اتلاف سرمایه برای عدم وابستگی به خارج از مرزها اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خاطرنشان کرد: در این شرکت پیگیر عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی هستیم و به همین منظور آمادگی تعامل با همه دستگاه‌ها برای اجرای این فرمان مقام معظم رهبری را در عمل داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار